Vruchtje?

Discussion in 'Miskraam' started by Lijs, Feb 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lijs

Lijs Lid

Feb 9, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen zwangerschaptest gedaan maar afgaande van mijn nod zal ik nu zo'n 5 weken zwanger zijn.
    Nu kreeg ik vanavond buikpijn (zeker een weeën pijn, heb al een kindje dus die herken ik wel). De pijn zat hoog thv mijn maag. Hiervoor had ik net gegeten. Had idee dat ik moest poepen.
    Uiteindelijk op het toilet lag er een soort van slijmprop wat de vorm van een kwart maan had. Ik heb het opgepakt met een bakje en het viel toen al als slijm (heel dik) uit elkaar. Niet kapot maar alsof je kauwgom uit elkaar trekt alleen dan veel dunner. Snappen jullie het?
    Eergisteren heb ik een heel klein beetje helder bloed/slijm verloren.
    Wat kan dit zijn? Heeft zwangerschaptest nu nog wel zin? Stel dat die positief is dan blijkt uit de echo misschien wat anders.

2. angie23

angie23 Niet meer actief

Ik heb hier gelezen dat het vruchtje niet uit elkaar valt in het water. Dus ik denk niet dat dat het geweest is. Een zwangerschapstest doen heeft geen nut, ik heb zondag een miskraam gehad en test nog steeds duidelijk positief.
    Alleen een echo zal duidelijkheid bieden.

Sterkte er mee!
    Groetjes
    Angie

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik denk dat het een stolsel is geweest,..

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Klinkt als een stolsel, want die vallen inderdaad uit elkaar en een vruchtje niet.
    Wat je zou kunnen doen is om de 3 dagen ofzo even testen nu: als de testen lichter worden/minder snel verkleuren, weet je waar je aan toe bent, en als ze donkerder worden betekent dat ook vaker goed nieuws dan slecht nieuws.
    En even bellen met je VK, want lijkt me dat je dan wel even op tijd voor een echo mag, als je testen wel donkerder blijven worden.

5. Lijs

Lijs Lid

Feb 9, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb ook niet echt het idee dat het een vruchtje was maar toch.... Zeker nadat mijn schoonzusje net haar tweeling heeft weg gebracht na een spontane vroeg geboorte wordt je toch wat onzeker.
    Ik ga straks gewoon maar een test(-en) kopen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, nee een vruchtje valt niet zomaar uit elkaar. Ik was wel 8 weken, maar wist (ondanks dat ik het nog nooit gezien had) meteen wanneer het het vruchtje was. Ik zou ook even bellen voor een echo hoor.

7. me83

me83 Niet meer actief

idd even testen voor de zekerheid.. en bij je vk een echo aanvragen en bespreken wat er gebeurt is..

als de echo nog een paar dagen duurt kan je morgen nog eens testen en kijken of je test lichter word.. dan kan je je iig een beetje voorbereiden op goed of slecht nieuws.

ik duim voor je meid!

8. Lijs

Lijs Lid

Feb 9, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu een beetje gelig/bruinige afscheiding. Heel klein beetje maar. Ga straks of morgenochtend maar een test doen en dan over een paar dagen weer. Maar helemaal geen buikpijn of iets dergelijks! Voel me prima!
    Spannend

9. Lijs

Lijs Lid

Feb 9, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een test gedaan en negatief.
    Morgenochtend nog maar een keer proberen.

10. angie23

angie23 Niet meer actief

Wat naar! Heb je je verloskundige nog gesproken? Heb ook een afspraak voor een echo?

11. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp ik het goed dat je eigenlijk niet weet of je wel echt 5 weken zwanger geweest bent?

Share This Page