Hoelang vloeien na een vroege miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by JBM85, Jun 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik vroeg me af hoelang jullie gevloeid hebben na een vroege miskraam. Ik heb het gevoel ik leeg loop nu al 6 dagen en dan de 4 dagen daarvoor waren niet zo heftig. Als het maandag nog niet over is ga ik denk zowieso maar even langs de huisarts.

2. XPertjeX

XPertjeX Lid

May 5, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey JBM85! Heb ook afgelopen zondag een vmk gehad :'( bij mij is het zaterdag begonnen met bruine afscheiding en de zondag tegen 18u is het echt beginnen druppen! Toen ben ik eigenlijk direct het vruchtje verloren, toen ik naar het toilet ging. Ben dan naar spoed gegaan en daar zagen ze dat het vruchtje inderdaad weg was, nog erg gevloeid voor een dag of 3-4. En nu, sinds gisteren is het nog een klein beetje bruinverlies, een inlegkruisje is genoeg sinds gisteren. Ik denk dat dat voor iedereen anders is, hoever je was (ik was 6 weken zwanger) en wanneer je het vruchtje verliest. Mijn gynaecoloog zei, zodra je baarmoeder leeg en schoon is, zal het bloedverlies stoppen. Dat kan soms zelfs 2 weken duren. Is bij iedereen verschillend. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en wil je veel sterkte toewensen, ik weet jammer genoeg wat het is om dat mee te maken...

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Ik was hooguit 5 weken zwanger dus het was echt heel vroeg vandaar dat ik het zo lang vind duren! Ik heb wel getest nog gister om te kijken of het HCG nog aanwezig was maar hij bleef spierwit dus dat is in ieder geval weg. Nu het bloeden nog stoppen.

4. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    ik was 7 weken..:) en heb 2 weken gevloeid

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Mijn 1e keer met 6 weken vloeide ik 1.5 week.

Mijn 2e keer met 4-2 weken gewone menstruatie, 6-7 dagen.

Mijn 3e keer met 5.5 weken bijna 2 weken ( maar dat kwam ook doordat ik de Utro nog ff moest gebruiken omdat ze hoopte dat het een innestelingsbloeding was, maar helaas....:x).

6. jv23

jv23 Actief lid

May 16, 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik heb op 22 mei bloedverlies gekregen het was nooit heel veel maar had krampen de eerste dag dit heeft een week geduurd.
    dan 3 dagen niets dan is het opnieuw begonnen dit heb ik nog 1.5 week gehad totdat ik het vruchtje verloor en daarna heb ik maar 1 dag meer gevloeid dus alles hangt af wanneer je het vruchtje verliest
    uiteindelijk heb ik een goeie 3 weken bloedverlies gehad...

7. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het vruchtje is vast te klein om te zien dus of ik het al ben verloren weet ik natuurlijk niet. Maar zo te lezen is het wel een beetje normaal. Thanks

8. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

Jan 19, 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vloei nu bijna 7 dagen. Bij mij ging ging het mis in de vierde week. Afgelopen zondag verloor ik veel bloed met stolsels en flinke krampen. Sinds vandaag begint het vloeien op een normale menstruatie te lijken.

9. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,325
    1
    0
    Ik was 6 weken zwanger, heb de 1e 2 dagen hevig bloedverlies gehad met veel stolsels, daarna 3 dagen normaal bloedverlies en nog 2 dagen bruin bloedverlies....in totaal 7 dagen.

Share This Page