oud bloed na curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hope28, 15 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Na bijna 1,5 jaar en net voor behandelingen in het ziekenhuis, raakten we tóch zwanger. Helaas ging het mis en ben ik vorige week gecuretteerd. Na boosheid over deze pech (wellicht herkenbaar), wil ik graag vooruit denken en zo snel mogelijk weer proberen zwanger te worden.

De bloeding werd gedurende deze week langzaam minder, maar sinds gisteren lijkt het weer wat meer te worden, nu donkerder van kleur. Ik lees hier wel eens iets over 'oud bloed'. Kan iemand mij vertellen wat dit precies is en of dit normaal is? Moet ik hiermee naar de VK/ziekenhuis of niet?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

2. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Je kunt tot twee weken na je curretage bloedverlies hebben, dus ik zou me er niet te druk over maken.
    Als je het zelf echt niet vertrouwt bel dan voor de zekerheid naar de gyn.

Succes ermee!

Marie

3. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Dank je wel voor je reaktie, Marie. Ik moet toch nog terug voor een nacontrole, maar dat duurde nog even.

Ik hoop zo dat nu alles weer snel normaal wordt... en dat we dit ook dan achter ons kunnen laten en toch nog met goede moed verder gaan.

4. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Marie,

Ik zag net bij een ander topic dat ook jij er nog middenin zit. Ik wens je veel sterkte toe!

groetjes

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Ben in december gecuretteerd, en toen ik weer een beetje ervan was bijgekomen en dús actiever werd, werd het bloedverlies ook heftiger. Nam daarna wel weer vrij snel af.

Succes dames!

Liefs Neeke

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi!

Ik ben afgelopen donderdag ook gecuretteeerd. Ik was vrijwel helemaal van m'n bloedverlies af. De volgende dag al.
    Nu werd ik zondag wakker en had ik m'n broekje al weer helemaal vol zitten met bruin bloed. Bah, zo word je er alleen maar weer mee geconfronteerd terwijl je gewoon lekker vooruit wil....
    Maar het schijnt dus normaal te zijn. Hopen dat het snel voorbij is!

Gr. Marije

7. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hier nog iemand met hetzelfde verhaal.
    Anderhalve week curretage gehad, bloedverlies werd minder, maar sinds deze week weer bruin bloedverlies. We kunnen alleen maar hopen dat het snel over zal zijn, zodat we weer verder kunnen kijken.
    Heel veel sterkte!

Groetjes Franka

Deel Deze Pagina