Goedemiddag Ik heb sterk behoefte aan een luisterend oor. Ik ben 10 weken zwanger en sinds zondag verlies ik veel bloed. Het toeval wil dat ik vanmiddag een echo heb. Ik vrees t ergste en ga ervan uit dat het mis is. Echt krampen heb ik niet. Ik kan mijn verhaal verder niet kwijt en zit er vreselijk mee. Nog een paar uur onzekerheid Heeft iemand zelfde soort ervaring ?
Wat naar die onzekerheid! Geen ervaring mee, dus ik kan niets anders dan je sterkte wensen. Ik hoop dat toch alles goed is.
Dank jewel. Ik weet het kan niets anders doen dan afwachten tot 1600 uur. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
Jeetje meid, wat moet je je rot voelen. Gelukkig heb je vanmiddag al een echo, dan weet je in elk geval snel waar je aan toe bent. Succes!!
Lief van jullie. 12 weken ben ik niet dat dacht ik idd maar bij 1 e echo bleek ik minder lang zwanger.
Ik heb bij 6 weken een aantal dagen best hevig gebloed, zonder krampen. Toch bleek toen op de echo dat het hartje klopte, op de 2 echo's daarna bleek ook dat alles goed gaat. Bij m'n vmk had ik hele hevige krampen. Niet iedereen is natuurlijk hetzelfde, hoop voor jou dat het ook positief uitpakt! Sterkte!
och wat een spanning... Nu mag je al bijna voor de echo! Sterkte! Het positieve is dat je zo te horen geen krampen hebt en geen stolsels verliest. Dat moet je allebei echt hebben bij een miskraam! Hopelijk is het gewoon een stom adertje wat bloed. Laat je even weten hoe het gegaan is? Knuf!
Helaas was mijn voorgevoel juist. Bij de echo bleek dat t gestopt is met groeien bij 7 weken. Afschuwelijk maar weet nu wel waar ik aan toe ben. Afwachten nu of het op gang komt en hoe. Bedankt voor jullie reacties
och wat een ellende meis. Heel veel sterkte de komende tijd. neem de tijd om dit te verwerken! KNUFFEL!
hey meid ahh wat balen zeg dat je gevoel goed zat ik heb precies hetzelfde gehad als jou..ik zou vandaag 6 weken en 2 dagen zijn en afgelopen nacht het vruchtje verloren had al last van bloedverlies en moest al steeds voor echo naar ziekenhuis ..gelukkig (voor zover je dat zo kan noemen) stoot mijn lichaam het vanzelf allemaal af en hoef ik geen medicijnen en dingen ik moet vrijdag weer terug om te kijken of alles weg is uit me lichaam... weet jij al wat ze nu verder gaan doen? moet je nu afwachten of gaat dat anders als je al 10 weken ben? xx
Lady wat rot voor je. Ik vind t nog erg onwerkelijk. Ik heb de verloskundige gesproken en zij verwacht dat het zelf op gang komt. We houden contact. Ik hoop dat het snel voorbij is. Morgenochtend moet ik bellen met de Vk. Zelf geef ik het tot maandag ik wil hier niet te lang mee rond lopen. Ik wens iedereen sterkte die dit moet doormaken Xx
ohh oke dat zou wel fijn zijn idd dat het vanzelf komt nee dat snap ik je heb nou zoiets van het is niet goed dus dan moet het zo snel mogelijk weg sterkte xx