Hebben vorige week, ten was ik 8w3d zwanger, dat t gestopt is met groeien met 5 weken. Dus loop al meer dan 3 weken met niks in mijn buik Hoe lang duurd het voordat het loskomt op de natuurlijke manier? Ben nu op vakantie vandaar nog geen curretage e.d. Heb het net voor de vakantie gehoord
Volgens mij kan het heel lang duren. Bij mij is in nov. een MA geconstateerd. Kindje was met 12 weken overleden, maar ik dacht dus op dat moment al ruim 17 weken te zijn. Spontaan is het niet gekomen dus. Uiteindelijk na nog een week wachten (en dus al 6 weken met een dood vruchtje in mijn baarmoeder) met medicatie alles op gang gebracht. Mijn lichaam lijkt dus het gewoon niet te willen afstoten. Sterkte met afwachten. Lijkt me heftig, zeker op vakantie, niet wetende wanneer het bloed ed gaat beginnen.
Bij mij hetzelfde verhaal... Echo bij 10 weken, het hartje klopte niet. MA. Bij ongv. 6 weken gestopt met groeien. Daarna nog 3 weken gewacht of het vanzelf opgang kwam. Dit was niet het geval. Inmiddels dus ruim 7 weken met een dood vruchtje in mijn baarmoeder gelopen. Medicatie gekregen voor het opwekken, volgende dag vruchtje verloren... Helaas na 3 dagen werd ik erg ziek, er was iets achtergebleven in mijn baarmoeder. Met spoed alsnog gecurreteerd... Het afwachten vond ik zelf erg moeilijk... Het idee dat er een dood vruchtje in je baarmoeder zit... Ik wens je veel sterkte toe in deze moeilijke tijd! Het is niet niks!
Hier nog steeds niks:x Zit ik hier op vakantie af te wachten tot wat komen gaat Vandaag 10 weken en al 5 weken met niets in mijn buik Pffff zware vakantie Ik ben gelukkig niet de enige waar het zo lang bij duurd Je zou haast gaan twijfelen over de echo.... Was die wel goed, hebben ze het wel goed gezien? Zit er dan toch iets? Kwaaltjes nemen niet af zelfs toe Sorry moest t ff kwijt
Heel veel sterkte meid! Heb je wel al iets gepland staan voor na je vakantie? Of wil je het echt natuurlijk laten afkomen? Sterkte!
Maandag meteen naar het ziekenhuis voor echo en bespreken wat we moeten gaan doen. Zal er toch uit moeten! Maar wil het liefst op de natuurlijke manier, anders probeer ik t met accapuntuur en als dat niet wil curretage
Doosje Vond Cytotec pillen wel een goede tussenvorm. Bij mij werkten ze binnen een paar uur en kon ik ook eindelijk iets gaan afsluiten. Kon wel gewoon thuis blijven en dat vond ik best prettig. Hoop dat het alsnog snel op gang komt. Heel veel sterkte voor jullie.
Ik heb gisteren te horen en op de echo gezien dat het hartje niet meer klopt met 7 weken. Ik heb al sinds zondag bloedverlies maar ik GEB niet het gevoel dat er echt iets loskomt. Ik heb op het forum gelezen dat het wel weken kan duren. Ik zou nu 10 weken zijn. Ik hoop dat het snel komt. Dan kan ik het hopelijk afsluiten. Ik vind dit wachten op wat komen gaat eigenlijk heel eng. Op dit moment heb ik wel buikpijn maar bij mijn navel en darmen. Herkent iemand dit?
Ik kan je helaas niet helpen Geen druppel bloed verlies gehad en geen seconde kramp Nu al meer dan 5 weken niks in mijn buik Ben nu 10w4d
Ik heb de eerste keer dat ik 'bevallen' ben na cytotec wel veel bloedverlies gehad. Ik was toen in het ziekenhuis, maar was dus ruim een liter kwijt. Vruchtje was toen wel al 11 weken oud en zat 4 weken levenloos in mijn buik op dat moment.
Gespannen Waarschijnlijk had je ook zonder de Cytotec veel bloedverlies gehad. Ik ken ook veel verhalen van meiden die met een spontane mk erg veel bloed hebben verloren. Mijn beste vriendin hebben ze zelfs met een ambulance thuis moeten ophalen. Het is maar net hoe je lijf reageert op het afstoten van het vruchtje/kindje. Hoop voor je dat deze keer alles goed gaat met je. Altijd mooi zon banner na zon bak ellende...
Ik hoorde met 9 weken dat het vruchtje met 6,4 dagen was gestopt met groeien. 5 Dagen laten kreeg ik licht bloedverlies en 3 dagen daarna kwam het vruchtje eruit. Al met al heeft het dus na het stoppen van de groei bij mij 3 weken geduurd eer het er spontaan uit kwam. Sterkte met verwerken meid, het is niet niets...
Klopt hoor, wat je zegt, want bij mijn MA2 heb ik ook cytotec gehad en weinig bloedverlies. Ik denk dat ik gewoon wilde aangeven dat men hoe dan ook goed moet opletten bij MA en MK, het kan gepaard gaan met veel bloedverlies, trek optijd aan de bel. Ben blij met de banner, maar het blijft hier nog even spannend.
bij mij heeft het vruchtje zo'n 6 weken levenloos in mijn baarmoeder gezeten. Ik kreeg met 12 weken een echo en het vruchtje was al zo verschrompeld dat ze niet konden bepalen wanneer het gestopt was. Ik had op vrijdag de echo en de verloskundige zei toen al dat eerste de psychische knop in je hoofd om moest en dat het dan waarschijnlijk wel vanzelf zou komen. En inderdaad die maandags begon ik bloes te verliezen en op woensdag is het toen los gekomen. Vond het een vreselijke ervaring en helemaal op de 'ongesteldheidskramp' lijken die de verloskundige beschreven had meer een mini bevalling. Sterkte!