Zwanger?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by skatergirl, Aug 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skatergirl

skatergirl Nieuw lid

Aug 29, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo. Ik ben bang dat ik zwanger ben. (ongewenst). Ik heb zo'n 4 weken geleden onveilige seks gehad. Ik ben aan de pil, maar dat was mijn eerste strip. ben niet op de eerste dag van m'n menstruatie begonnen, maar midden in m'n cyclus. ik heb de dag erna (ongeveer 17 uur later) de morning after pill ingenomen. ben tussendoor nog wel ongesteld geweest, maar ik was 3 dagen over tijd. weet ook niet of het wel een echte menstruatie was aangezien ik voor het eerst de pil had gehad, en ook nog een morning after pill ingenomen had. Moest op maandag ongesteld worden en op donderdag werd ik het pas.

Ik moet maandag a.s. weer ongesteld worden (a.s. vrijdag heb ik de laatste pil van deze reeks). Maar ik heb nu echt een opgezette onderbuik en m'n buik lijkt net dikker dan normaal. alsof ik zwanger ben. klinkt allemaal een beetje hysterisch maar ik ben bang dat ik zwanger ben. weet dat de kans klein is maar is er een kans dat ik zwanger ben? heb het gevoel dat m'n hele cyclus verstoord is. voordat ik met de pil begon was ik heel erg onregelmatig ongesteld. Ook ben ik een klein beetje misselijk en heb totaal geen zin in eten. het borrelt ook heel erg in m'n buik. Zijn dit allemaal dingetjes die kunnen wijzen op een zwangerschap of zijn dit gewoon bijwerkingen van de pil?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Ik zou gewoon een test doen voor de zekerheid. Het is inderdaad mogelijk maar wel onwaarschijnlijk gezien je een morningafter pil hebt genomen.

Groet evelien

Share This Page