Ik heb nu net een miskraam gekregen Oh ik ben er echt helemaal kapot van :'( Ik heb veel bloed verlies en heb hele erge onderbuikpijn Wat moet ik nou ? !
Heel veel sterkte!! Na mijn miskraam (8w en 3d ) nu een perfecte dochter gekregen. Neem de tijd om te rouwen maar alles komt goed! Heb zelf heeeeeel veel gehuild zat er toch wel wat door, maar alles krijgt zn plaatsje. Nogmaals veel sterkte!
Geef jezelf de tijd en de ruimte om verdrietig te zijn! Het is verschrikkelijk om mee te maken en wordt vaak onderschat wat het met je doet. Nu wordt je erg met het lichamelijke geconfronteerd maar straks gaat ook het mentale meespelen. Rust goed uit lichamelijk en geef je herstel de tijd. Praat er zoveel mogelijk over en probeer het op termijn een plekje te geven. Vergeten zal je het nooit. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je in de toekomst weer een mooie zwangerschap en vooral een gezond kindje mag krijgen!
pffff dat is erg vervelend geef jezelf de tijd ind en praat erover dat help wel hoop dat je in de toekomst een gezond en mooi kindje mag krijgen
dankjulliewel , heel lief van jullie. iik voel me nu alleen echt heel ziekjes dus ga weer me bedje in xx
@Kimmie wat verdrietig! Hoe voel je je nu? En heb je de verloskundige al gebeld? lijkt me dat je even een onderzoek moet krijgen om te zien wat er nu aan de hand is?