Ik ben inmiddels 8w 3d zwanger en heb sinds drie weken bruinverlies bij het afvegen. Vanochtend leek het bruinrood. Ik maak me ontzettend veel zorgen. Heb de afgelopen weken 4 echo's gehad om te kijken of alles nog in orde was en waar het bloedverlies vandaan komt. Alles is in orde, laatste echo was afgelopen maandag met wederom een mooi kloppend hartje. Gynaecoloog vindt het wel lang duren, het bloedverlies had ondertussen al moeten stoppen. Al die tijd was het donkerbruin/bruin en weinig, nu is het roodbruin en nog steeds weinig. Ik vraag me af of ik t ziekenhuis hierover moet bellen. Zijn er nog meer mensen die dit ook hebben gehad? Ik zoek vooral positieve verhalen, want doemdenken lukt prima helaas... Edit: ik vraag me nu af of ik dit onderwerp op de juiste pijler heb geplaatst. Ik kwam hier terecht omdat ik op het onderwerp aan het zoeken was en heb hier zelf ook maar een topic aangemaakt. Maar wellicht dat het beter ergens anders kan staan?
Helaas meid ik heb er geen ervaringen mee. Maar volgens de echo is alles goed met ukkie dus zou me proberen niet al te veel zorgen te maken. Zolang er geen krampen en of stolsels bij zijn zal het goed zijn. Succes met afwachten!
Ik ben 12 weken zwanger en ook al 8 weken continu bruin/roodbloed verlies en hier gaat alles ook nu goed. Eerst zat er een hematoom in de baarmoede. die is nu weg,maar ik blijf bloedverlies houden zonder oorzaak,
Bedankt voor jullie reacties. Rachel wat rot voor je dat je ook al zo'n tijd bloedverlies hebt! Niet leuk. Neem aan dat je er veel stress van hebt (gehad)? Mijn echo's waren inderdaad goed, maar toch blijft het iets wat voor mij voor veel stress zorgt. Vooral omdat het bloedverlies af en toe ineens heviger is of zoals vanochtend rood. De arts heeft gezegd dat het wel lang duurt, dus ja. Me geen zorgen maken lukt me helaas niet. Zou het fijn vinden om te genieten van m'n zwangerschap, zeker omdat zwanger worden voor mij eigenlijk niet tot de mogelijkheden hoorde, maar op deze manier lukt dat gewoon niet
Ik heb dat met me dochter ook gehad..best wel veel bruinbloed maar ze bleef zitten.. Nu ben ik zwanger vn de 2de en ook weer bruinbloed(wat nu 2 dagen is gestopt)3 dagen terug helderrood,maar geen krampen enz gehad en ben gewoon nog zwanger. Snap wel dat je schrikt maar hoef niet altijd iets te betekenen.
Ik heb vanaf 4 t/m 11 weken elke dag bruin/rood/roze verlies gehad. De ene keer meer dan de andere keer, maar echt elke dag. Inmiddels ben ik bijna 19 weken en gaat alles goed! Ze hebben wel een heel klein hematoom gevonden, wellicht was dat de oorzaak zei de vk, maar ze wist dat ook niet zeker. Ik heb ook 2x een miskraam gehad, dat begon precies herzelfde, maar ging na een week over in echt bloeden. Toen ik de week voorbij was en meerdere goede echo's had gehad kreeg ik er wel steeds meer vertrouwen in! Kortom, ik hoop dat alles helemaal goed is bij jou!
Ik schrik er ook nog steeds van maar ik bloed nu al zolang dat ik ook wel zoiets heb van het zet niet door dus zal wel goed blijven gaan. Daar vertrouw ik dan maar op. Bij mij is het vaak bruin, soms helderrood en soms heel weinig en soms heel veel. Maar geen krampen/stolsels etc dus dat is wel heel fijn.
Hallo iedereen, Ik heb net ook de schrik van mijn leven gehad, was op het werk, aan het lachen met collega's... Ga naar het toilet en bij het afgeven bruinachtig..... Gelijk mijn vriend een sms gestuurd of hij de gynaecoloog wil bellen, heb in April namelijk ook al een miskraam gehad.... Ik mag zometeen om 6 uur gelijk komen, nu lees ik dus verhalen dat het 'normaal' is, maar zal toch niet gerust zijn voordat ik zometeen geweest ben... Verder geen krampen ofzo, wel een drukkend gevoel onderin mijn buik/baarmoeder/liezen... Pfff, moest het hier even van me af schrijven, nog even geduld en dan weet ik meer....
Hier dan reactie, sorry voor vertraging... We hebben gisteren het hartje gezien en zelfs gehoord!! Het rozige bloed dat ik verloor zal waars oud bloed of innesteling geweest zijn. Ben wel wat terug gezet zoals ik wel dacht. Zal ongeveer 5,5 week zijn nu. Maandag avond terug voor precieze meting van het vruchtje. Ben wel blij dat ik gegaan ben, ze zei zelfs dat we dichte Fam. Al mochten inlichten, dus denk dat ze vertrouwen heeft dat het goed zal blijven gaan
hey ladies, hebben jullie bij het bruinverlies ook menstruatie-achtige krampen of is het enkel wat oud bloed? (vraag ik ook voor mezelf, zou nu 4wkn en 1 dag zwanger zijn maar verlies ook wat bruine afscheiding, lijk toch ongesteld te gaan worden) hoop iig voor iedereen hier dat het niks te betekenen heeft en dat jullie een fijne, gezonde zwangerschap mogen hebben!
Ik heb geen krampen. Ook niet gehad in de afgelopen bijna vier weken dat ik er last van heb. Paar dagen geleden weer een spoedecho omdat het bloedverlies weer flink toenam en rood was edit: alles was in orde. Gelukkig.