miskraam????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marianne30, 20 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek

moniek Actief lid

9 jun 2005
    365
    0
    0
    mama en huisvrouw
    tricht
    hoi marianne en fam,

heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijketijd ik leef met je mee.
    toen ik het verhaal las kreeg ik een brok in mijn keel het huilen stond mij nader bij.
    ik ben er voor je als je wilt praten op msn dat deden we wel vaker.

groetjes van moniek

2. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ow wat verschrikkelijk zeg...
    Heel veel sterkte in de aankomende tijd. Ik hoop voor je dat jullie het een plekje kunnen gaan geven.
    Sterkte...

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat vreselijk zeg, ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies en verdriet.

4. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    hallo allemaal , bedankt voor alle lieve reakties, ben dinsdag naarhet ziekenhuis geweest , heb een curretage gehad onder narcose de pijn viel mee maar het gemis is enorm je bent in ene leeg het is weg ik moet het nu een plaatsje gaan geven wat erg moeilijk is maar ik heb een enorm lieve vriend die me enorm steund en samen met de 2 kids komen we er wel ze gaanonder zoeken hoe het gekomen is dus ben erg benieuwd groetjes Marianne

5. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het lijkt mij ook een heel leeg gevoel, maar ben blij voor je dat je niet veel pijn hebt hoeven te hebben.
    Dus ze gaan wel onderzoeken doen hiernaar.
    Wil je wete waarom het niet goed is gegaan?
    Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd.

Liefs

6. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Heel veel sterkte, liefs

7. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    ze hebben zelf gezegd dat ze het gingen onderzoeken omdat het toch niet zo heel veel voorkomt en ze op de echo van vorige week woensdag iets in het buikje hadden gezien wat er niet hoorde te zitten

8. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Heb je jullie kindje gezien als ik vragen mag? Liefs jenny

9. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    nee ik heb ons kindje niet gezien ik was onder narcose ze hebben het in een potje gedaan en de dokter krijgt de uitslag dan weet ik ook of het een jongen of een meisje was

10. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Jeeh, wel moeilijk zeg. Ook dat lege gevoel ken ik. Ik ben 25 juli gecurreteerd. Ik was 13 weken zwanger, maar er was geen kindje meer te zien. Weet je al of je het kindje een naam wil geven of begraven? Als ik teveel vraag moet je het zeggen hor! Liefs

11. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Oh Jenny, wat erg dat je al 13 weken was, ik was door je berichten in de veronderstelling dat je pas 7 weken was. Nou ja, het verdriet is er natuurlijk niet minder om. Nogmaals sterkte.

Groet van Kiki

12. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik was 13 weken toen het was weggehaald zeg maar. Ik heb bijna vier weken rondgelopen dat ik wist dat het niet goed zat. Het verdriet maakt het er inderdaad niet minder om. Toch hoe verder je bent, hoe meer mensje!

Deel Deze Pagina