miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nathaliiej, 8 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ach jeej, wat naar dat je nog zo'n last hebt! En waarom moet je werken? Van je werkgever, of vind je vk dat? Doe alleen waar je jezelf goed bij voelt. De ene werkt het liefst meteen al weer en de ander heeft echt even een weekje de tijd nodig om lichamelijk bij te trekken en het enigszins een plekje te geven.
    Spannend nog even voor donderdag en wat er op de echo te zien is. Tsja, die echo's kan ik meest sowieso geen ei van bakken :( maar dat kan je vk je donderdag vast vertellen.

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    VK heeft dat ik liever niet werk, maar vorige week ben ik neergeklapt met de fiets, toen al 2 dagen thuisgezeten, en vervolgens vrijdag weer thuisgezeten ivm echo en bloedverlies..
    Werk in de thuiszorg, en er is geen vervanging.. ik kan het mn vaste cliënten niet aandoen dat ze 2 keer achter elkaar geen hulp krijgen..
    Dus kiezen op elkaar en t moet maar..

Echo's zijn ook raar, dat mensen daaruit wijs kunnen worden haha

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Pff tgaat nog steeds niet goed..
    De krampen willen maar niet weg gaan, niet constant zo heftig meer als zaterdag, maar naar mijn idee nog te vaak en te sterk..
    Morgenavond echo.. Hoop dat ik leeg ben, maar ben bang van niet, aangezien ik het idee heb dat ik maar 1 vruchtzak verloren ben..:(

4. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    duurt wel lang hoor bij jou vind ik!
    wat zegt de vk?

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik heb de VK na maandag ochtend niet meer gesproken eerlijk gezegd..
    Snachts heb ik weinig last, maar overdags is het af en toe amper te houden.. of ik nou druk ben of de hele dag niks ..
    Maargoed over 27 uurtjes weer een echo, in de hoop dat ik leeg ben..

6. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik hoop het ook voor je!
    veel succes en als je zelf het idee hebt dat het te lang duurt, bellen kan altijd he! al is het even voor je eigen gemoedsrust!
    heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina