Hoi dames, Hier even een vraag van mij. In de nacht van 6 op 7 november heb ik een miskraam gehad met behulp van Cytotec. Voor de ervaringsdeskundigen: wanneer had je voor het eerst een negatieve zwangerschapstest en wanneer werd je weer ongesteld? In hoeverre heeft dit met elkaar te maken? Word je weer sneller ongesteld als je al vrij snel een negatieve test hebt? Duurt het dus langer voor je ongesteld wordt als je nog een hele tijd positief test. Of heeft dit geen invloed op elkaar? Hoe was dat bij jullie??
Duurde bij mij echt nog weken voordat m'n test negatief was.Je wordt inderdaad pas weer ongesteld als je test negatief is.Nu denkt je lichaam nog dat het zwanger is.... veel sterkte!'t is heftig allemaal!
Maar hoelang duurde het dan bij jou? Bij mij was na drie weken mijn test weer negatief en wacht nu op mijn menstruatie dus. Jeetje, jij hebt ook al genoeg meegemaakt. Sterkte met alles.
Ik weet het niet precies meer,maar heb het hier op het forum wel ergens geschreven....even bij m'n geplaatste berichten zoeken hoor....
de curretage was 16 mei,mn test was 3 juni negatief en 10 juni werd ik ongesteld.Ik heb geen eisprong kunnen ontdekken(ook ovulatietesten gebruikt)dus die heb ik denk ik niet gehad toen.De maand erna wel weer...
Ik heb mijn miskraam gehad op 16 oktober. Mijn bloed was hcg vrij op 12 november en mijn 1ste menstruatie volgde op 18 november.
Bedankt voor je reactie. Jij ook bedankt voor je reactie. Wat een vervelende situatie zeg! Hoe is het nu met je?? Zijn er nog meer ervaringen??
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Ik had op 19-11 een te lage hcg waarden, die week erna was de waarde alweer 0. iets daarvoor was ik ook al gaan bloeden. Ik vraag me nu dus af... komt er evengoed een eisprong dan? Want zonder eisprong geen menstruatie toch? Ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot mijn eisprong komt zodat ik weet dat mijn cyclus weer normaal is.
Hoi Lappie, we zitten in hetzelfde schuitje geloof ik. Ik heb 5 november een MA gehad en met Cytotec afgekomen. Vorige week woensdag een negatieve test gehad. Ik ben niet zo goed in een eisprong spotten dus geen idee of die is geweest. Wel vorige week zaterdag ineens flink buikpijn, daarna weer weg. Nu sinds vrijdag wat roze verlies, af en toe bruin maar mijn ongie wil maar niet doorbreken lijkt het. Zwangerschapstest was gisteren negatief. Ik hoop ook snel ongesteld te worden of een goede test. Ik heb met twee zwangerschappen wat bloedverlies gehad. De eerste was met de zwangerschap van mijn jongste zoon, de tweede met mijn MA van november. IK wacht dus even met je mee!!
@Lappie lief van je! op dit moment word ik knetter van de hormoonkuur, herbeleven van het verdriet door emobuien... nog slikken tot 28 dec... Op 17 jan controle dus pas dan weet ik meer Ik hoop dat je cyclus snel weer normaal op gang is! Knuffel!
Een beetje andere situatie, heb een spontane (vroege) miskraam gehad rond 6 wkn. Een week daarna was HCG uit mijn lijf (maar ik heb dus nooit echt hoog HCG gehad). 3 wkn na miskraam (dus 2 wkn na neg zw-test) waarschijnlijk eisprong gehad, gezien klachten en precies 2 wkn daarna (36 dgn na miskraam) weer 1e menstruatie. Ik denk dat als je aanhoudt dat 'ontzwangeren' net zo lang kan duren als je zwanger was, dat het alleen maar mee kan vallen. Sterkte allemaal!
Laten we hopen dat het echt niet net zoveel weken duurt dat je zwanger was voordat je weer ongesteld bent. (in mijn geval 11 weken )
Mijn menstruatie (na curretage op 10 okt) begon rond 13 nov, en heeft ruim 1,5 week geduurd. Meest vreemde menstruatie ooit, elke dag bruinverlies en 2 dagen wat rode afscheiding. Eerst rekende ik vanaf 19 november, maar vorige week ook mijn ei al gehad dus denk ik dat ik de week ervoor ook maar meereken als menstruatie 3 Weken na de curretage had ik overigens een negatieve zwangerschapstest, met bloedonderzoek een paar dagen ervoor zat ik nog op een minimale hoeveelheid HCG.
Binnenkort kan ik mijn ervaring met je delen. Afgelopen donderdag curettage gehad, toen was woe mn hcg waarde 8989 en wil donderdag een testje doen, gewoon benieuwd of t toevallig al weer negatief is, maar als ik t zo lees zal ik nog wel zeker 2 weken moeten wachten. @lappie: jij kunt vandaag weer testen? spannend! wie weet is die weer positief! Succes.
Ondertussen zit ik op cd30 en wacht ik op mijn eerste menstruatie.... Tot en met cd22 een positieve zwangerschapstest gehad. Ben benieuwd.... Gisteren wel beetje spotting. En drie dagen hoofdpijn gehad (meestal is hoofdpijn aankondiging van mijn menstruatie).
Ik heb vanmorgen een testje gedaan, was heeel licht streepje na een tijdje...een beetje zoals het begon. Het is een kruidvattestje, schijnt dat die ook wel erg gevoelig is? Als dat zo is, is de waarde wel vrij laag. Ik lees trouwens verschillende dingen over hcg waarde en eisprong krijgen. De een zegt; bij lage waarde kan het, de andere zegt, nee hoor, test moet echt negatief zijn. Weten jullie het? ik word zo nieuwsgierig, wil alles ineens weten over cyclus, etc. haha. Gelukkig werkt je lichaam weer mamadaisy en zet het bij jou snel door lappie..of om naar leuker nieuws! succes