restweefsel maakt nieuwe holte

Discussion in 'Miskraam' started by Dorianne, Jan 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    #1 Dorianne, Jan 24, 2013
    Last edited: Jan 24, 2013
    even kort :

3 december 2 weken terug gezet in zwangerschap, 17 december niet goed gegroeid en dus naar gynaecoloog. zag meer bloed dan slijm dan en waarschijnlijk miskraam.
    Ik had bruin verlies dus wilde afwachten.
    na kerst gebeld en ik mocht direct komen. ik kreeg geen pillen want er was in eens een vruchtje te zien, ik moest de week erna terug komen.
    dag erna bloedverlies. 31 december echo gehad, de vruchtzak was weg er zat nog wat bloed en slijm maar dat zou er zelf afkomen.

omdat ik dacht mij eisprong weer te hebben gehad maar twijfelde over de test dus ik deed een zwangerschapstest om te kijken of ik nog hcg in mijn bloed had. deze test was net zo positief als 2 weken ervoor :$
    vanmorgen bij de verloskundige geweest voor een echo en nu blijkt dat het restweefsel een nieuwe holte heeft gemaakt (zie foto)
    ik kan onmogelijk opnieuw zwanger zijn want we hebben afgelopen weekend pas voor het eerste gemeenschap gehad.

dit is mijn echo vandaag :

View attachment 300865

ik moest even mijn verhaal kwijt. misschien iemand die hetzelfde is overkomen?
    Morgenmiddag naar gynaecologie, ik hoop zsm curretage

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Jeetje meid, wat een verhaal!
    Dus dan alles curretage. Vervelend zeg!

Sterkte meid!

3. jackiejtjj

jackiejtjj Niet meer actief

Is het vruchtzakje wel leeg. Kan het niet zijn dat je zwanger was van 2ling en er 1 is blijven zitten. Dat is bij me vriendin gebeurd en daar zeiden ze eerst ook dat er restweefsel zat. De dag dat ze zouden gaan curienteren eerst echo en toen klopte er wat

4. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mij errste dag van mijn laat st e menstruatie was 15 oktober dus er kan geen tweeling hebben gezeten die was dan 12 weken

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja ik zie het Dorianne.....wat gek meid.....

Share This Page