Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Anoniempke, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempke

27 mrt 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou nu bijna 6 weken zijn en zag net rood verst bloed en wat bruin. Enkele vegen. Heb lichte steekjes en krampen, niet anders dan normaal. Misschien dat het erger wordt direct, ik kan in ieder geval niet gaan slapen nu.

Ik ben gisteren ziek thuis moeten blijven van misselijkheid en 38 graden(normaal 37.7) vandaag voelde ik me super en ben gaan werken tothalf 12 s'avonds. Heb hard gewerkt(horeca ) en nu net zie ik het.

ik ben er nual kapot van.

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bij bloedverlies is er een kans van 50% dat het fout gaat, maar dus ook een kans van 50% dat het goed gaat.
    Het kan ook zijn dat er doordat je zo hard gewerkt hebt je te druk gemaakt hebt en er een vaatje is gespongen.
    Ik zou even contact opnemen met je verloskundige. Zij kan je dan wellicht al eerder laten komen voor een echo om te kijken of alles nog goed zit.

3. Anoniempke

27 mrt 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bedankt voor je antwoord!
    Ik zit nu bij de huisarts voor info.ik ga bloed laten trekeken en die dan vergelijken met de vorige week resultaten,als we en dipje zien
    ...

Ik heb na een half uurtje een beetje oud bloed gehad ipv het vers. (alsof het opdroogde ) heb enkele krampen gehad maar niet erg,ik denkfout de stress. Aan mijn borsten voel ik niet zoveel maar daar had ik niet zoveel last van in het begin. Voel soms steken.

Mijn temp is wel een 37.1 maar ben dan ook niet echt gaan slapen. (uurtje of 3) vOel me nu lichtjes misselijk niet zo heel erg.misschien van de stress.

Ik ga vragen aan de dokter voor enkele dagen bedrust,moet het zijn dat er zich een miskraam vormt wil ik thuis zijn.

Moet ook zeggen we hebben geen seks gehad of dergelijke.
    Ik heb wel endo en pcos, weet niet of het hieraan kan liggen.
    Straks komt mijn papa langs en hij was de laatste aan wie ik het nog moest vertellen...heb er nu niet veel zin meer in...

Groetjes

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    wat erg voor je dat je zo onzeker bent nu.moet je lang wachten op de uitslag of mag je straks al bellen?
    het kan evengoed niets zijn,denk daar maar aan.
    ik duim voor je en denk aan je

5. Anoniempke

27 mrt 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben naar de huisarts geweest en heb 2 weken bedrust gekregen.
    Ben naar spoed mogen gaan voor een echo en alles zag er goed uit.binnen twee weken moet ik een echo doen voor het hartje.
    Vorige vrijdag was hcg 550 en vandaag 5500 dus dat was heel goed.
    Hou het hier op de hoogte!

6. KPV

KPV Lid

23 nov 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn voor je!
    Hou je rustig dan en heel veel sterkte!
    Blijven duimen :)