hi ik zit enorm in de stress.. vorige week gaf de cb digi 2-3 weken aan nu 1 week en 1 dag later (net getest) geeft hij dit nog steeds aan.. heeft iemand dat hier gehad en was het toen een miskraam? Pffff ik heb het niet meer van de spanning...
Bij mij was t niet goed (bbz) maar heb ook al heeeeel vaak gelezen dat t gewoon goed zat dus zou me niet al te druk maken al snap ik dat dat moeilijk is.
misschien was je toen 4wk (en dus 2) en nu 5 (en dus 3) waardoor hij op 2/3 blijft hangen. je bent trouwens zie ik nu dat je 5 weken en 1 dag zwanger bent volgens je berekening en verder is hcg bij iedereen anders dan het gemiddelde (vandaar dat ze een gemiddelde hebben en geen vaste stijgpercentage) en kun je nog net binnen 2/3 vallen en morgen bijv ineens in 3+. hcg verdubbeld met de dag en overmorgen heb je dus veel kans op een 3+ test als je nu ineens 1 a 2 weken had zou ik zeggen dat zit niet goed maar zal me nu geen zorgen maken
lovewinnie dankje zo had ik het nog niet bekeken (Van die 2-3 vs 4-5) ik weet ook niet hoelang ik zwanger ben..