Hoi, Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger maar verlies sinds vrijdagavond bloed. Gister druppelde het er op het toilet echt uit en met afvegen zag ik donker rode stolseltjes. Dit is vandaag nog steeds zo, al verlies ik iets minder bloed. Morgenochtend heb ik een echo bij de verloskundige om te kijken wat er aan de hand is. Ik ga uit van een miskraam maar ergens diep hou ik nog hoop op een wonder.. Heb totaal geen pijn of krampen. Is er iemand die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt en hoe is dit afgelopen? Liefs, Kimberly
Hallo, Het klinkt niet zo goed, maar je weet het nooit. Een collega had ook aardig wat bloed verloren en ze had krampen en alles is goed gegaan. Zelf heb ik 2 miskramen gehad. Eerst bruin bloedverlies, later krampen en rood bloedverlies. Het is echt afwachten, al is dat heel moeilijk. Veel sterkte!
Hoi, ik wil je ook niet bang maken, maar je verhaal lijkt best wel op mijn verhaal. Toen ik 5 weken en 1 dag zwanger was kreeg ik wat bruin bloedverlies. Elke keer bij het plassen maar een heel klein beetje, dus ik maakte me niet echt zorgen. Ik had ook helemaal geen krampen en geen rood bloedverlies. Ik heb na een aantal de dagen toch de verloskundige gebeld en ik mocht toen ik 6 weken en 1 dag (Goede Vrijdag) zwanger was voor een echo komen. Helaas was daarop te zien dat ik een miskraam had. Die vrijdagavond is de miskraam goed op gang gekomen en zaterdagavond ben ik het vruchtzakje verloren. Je verhaal klinkt inderdaad niet zo goed, maar het kan net zo goed wel goed zitten. Ik ken ook iemand die dacht dat ze steeds ongesteld werd en die bleek uiteindelijk al 11 weken zwanger te zijn. Ik ga voor je duimen en hoop dat je morgen een goede echo hebt!
Hi! Ben vanmorgen geweest en helaas niet veel wijzer geworden. Er is gewoon nog niet zoveel te zien. Wel verdikt baarmoederslijmvlies, dus dat kan een teken zijn dat mijn lichaam zich voorbereid op een zwangerschap. De vk vond het heel moeilijk te zien, ook omdat ik pas vijf weken en een dag ben. Ze heeft me in ieder geval nog niet onbewoonbaar verklaard zei ze,haha! Ik moet nu over twee weken terugkomen voor nog een echo. Als er dan wat zit, moeten we in ieder geval al een hartje zien kloppen. En zo niet, dan kan ze ieder geval zien of ik helemaal schoon ben. Pfff...dat worden twee lange weken... Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
Balen joh, dat is helaas het risico van een vroege echo. In ieder geval fijn dat het niet meteen betekent dat het mis is, maar nu moet je nog 2 weken in spanning zitten! Succes, ik duim voor je
ik hoop op goed nieuws binnen twee weken!veel sterkte tijdens het wachten als je een mk zou hebben(ik hoop van niet)en je was maar vijf weken en een dag dan zou een testje heel snel negatief worden,dat kan je misschien tussendoor al even doen?
Ik hoop heel erg voor je dat het allemaal ok is.. In mijn geval begon het ook met licht bloedverlies en werd langzaam aan steeds erger. Het leek op een normale menstruatie. Geen krampen maar verloor wel heel duidelijk het vruchtje op 5,5 week. Heb er lichamelijk eigenlijk niets van gemerkt. Waarschijnlijk omdat het vroeg in de zwangerschap was. Nogmaals veel sterkte met afwachten en ik hoop op het beste!
Heb vandaag maar even een test gedaan en deze was helaas negatief,dus dat zegt genoeg ben ik bang... Was dus echt een vroege miskraam. Gelukkig is het bloedverlies gestopt. Denk dat ik de echo voor over twee weken maar wel door laat gaan om te zien of het helemaal schoon is. Pffff....helaas...maar we gaan op naar de volgende ronde!
Balen zeg! Hier ook een (hele) vroege miskraam na een miskraam in november. Hou er rekening mee dat er nog wel meer kan komen, het baarmoederslijmvlies dat zich heeft opgebouwd moet er ook nog uit. Ik verlies nu enorm veel bloed, was de eerste keer ook zo. Of het altijd is weet ik niet hoor, maar neem maandverband mee als je op pad gaat. Bij mij zaten er drie dagen zonder bloedverlies tussen.
meis maak je niet zo druk het hoeft helemaal niks te betekenen!! Het kan dat je soms wat bloed verliest. Snap dat je schrikt maar probeer positief te blijven denken!!!