:(

Discussion in 'Miskraam' started by prisje22, May 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    bijna al weer een jaar geleden dat ik me kleine engeltje hebt verloren en hoe meer we naar die datum gaan hoe rotter ik me ga voelen voel me zo verdrietig mis het gevoel kan wel huilen ..:(
    weet niet wat ik met dit bericht wil maar gewoon ff mn ei kwijt

2. Pietel

Pietel Actief lid

Mar 21, 2013
    385
    31
    28
    Veel sterkte meid!

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Sterkte meis.

4. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    dankjullie wel voelt zo raar voel me opeens zo leeg..:| alsof ik het weer herbeleef .

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Sterkte meid!
    Je mag je verhaal wel delen als je er behoefte aan hebt.
    Het delen van je verdriet helt vaak met verwerken

6. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    naja kwam er begin maart vorig jaar achter dat ik zwanger was in schok maar ook blij voelde me misselijk zere borsten alles wat er bij hoorde:( en in mei op een zaterdag avond voelde ik me niet lekker pijn in me rug toen stuurde vl me naar bed en kwam een kruik maken.
    3 uur later werdt ik wakker met soort van weeen en ik verloor opeens bloed ik de huisartsen post gebeld nee mevrouw het is geen miskraam maak u geen zorgen kunne ze dus zien via telefoon heeel knap... omdat te kunnen zien via telefoon.. maar oke op ten duur zat bloed op me enkels ik maar me vk gebeld die afspraak gemaakt om die ochtend erop gelijk een echo te maken maar ik kon niet meer slapen midden in de nacht naar me ouders gegaan met me vriend..
    en daar gaan douchen.. de nacht duurde lang half 4 4 uur ben ik bij me ouders het vruchtje verloren heb volgens mij daar in de wc lang gezeten en naar het vruchtje gekeken voelde me zo leeg opeens.. naja daar een hazenslaapje gedaan kon niet slapen en die ochtend dan gehoord dat me bm leeg was:(

7. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Wat vreselijk meid!
    Hoop voor je dat je nooit meer zo iets hoeft mee te maken!

Share This Page