Dames even een vraagje. In alle ronde zijn jullie zwanger geraakt bij jullie miskraam? Ik lees dat er sommigen zijn die vragen hebben wat betreft vlug zwanger worden een miskraam krijgen. Ik zag de vraag: Meer kans op miskraam als je gelijk na ronde 1 zwanger bent geraakt? Dus vandaar ...in welke ronde was jij toen zwanger? Ik zelf was zwanger in ronde 1 dus bij mij klopt het wel. Maar kan ook toeval zijn.
Hier inderdaad twee keer een miskraam in de eerste ronde. Maar van de tweede was ik ook de eerste ronde zwanger dus dat is dan weer een uitzondering. Volgens mij gebeurt het ook vaak dat iemand een gezonde zwangerschap heeft in de eerste ronde.
Ik was bij mijn zoontje in de eerste ronde zwanger. Toen Weer zwanger in eerste ronde dat was een miskraam na m'n miskraam meteen weer zwanger en nu alweer bijna 39 weken zwanger.
3e ronde na pilstop--> Miskraam 4e ronde na MK (3e eigenlijk, eerste expres ontzien) --> MK 1e ronde na MK --> Dochter '11 7e ronde na pilstop --> Dochter '13
Ik was in de tweede ronde zwanger, maar de eerste ronde niet echt geprobeerd. Die zwangerschap eindigde in een miskraam. Daarna ben ik meteen weer zwanger geworden zonder menstruatie ertussen. Inmiddels ben ik alweer 34 weken.
Was de eerste ronde zwanger, dit werd een miskraam. Meteen daarna weer zwanger en dat gaat tot nu toe heel goed!
na 22 maanden eindelijk zwanger en met 13 weken een miskraam gehad. 4 maanden later was ik weer zwanger en dat ging goed. Toen na 2 maanden zwanger en met 4+2 een miskraam gehad 4 maanden later was ik weer zwanger en dat ging goed.