Vanmorgen kwart voor 8 twee pilletjes ingebracht. Anderhalf uur later begon het harde buik gevoel. Daarna al gauw trekkende liezen en krampen. Ik dacht eindelijk het begint te werken. Zo blij ik even was zo snel stopte het later ook weer. Om 15u ben ik maar gaan douchen en ben tot 19u beneden gebleven. Om 20 voor 8 vanavond de volgende twee ingebracht en vrijwel meteen gerommel in mijn baarmoeder. Ook dit zakte af, na een uur al. Heb alleen nog wat lichte gevoelens van binnen geen eens krampen. Weet even niet wat ik hiermee aan moet. Iemand tips of een idee!? Word hier erg onzeker van. Vanmiddag al het zh gebeld Ik moest maar afwachten. 4 pilletjes tegelijk inbrengen mocht niet omdat dat me zo niet voorgeschreven was zei de assisente. Nou daar heb je wat aan zo'n gesprek. Niet dus. Ik heb voor morgen nog vier pilletjes. Moet ze van hun dus gewoon weer net als vandaag per twee inbrengen 12u later de volgende. Hoop op ervaringen en tips... Weet het ook even niet meer liever veel pijn dan deze onzekerheid! Ik zou nu in de negende week zitten.
kan je helaas niet verder helpen maar bij mij werkte het ook niet. Ik heb dan wel de tabletten moeten slikken en niet in hoeven brengen. het enige wat geprikkeld werd waren mn darmen pfff, niet normaal meer. Voor mij was het dan voor een rest die er nog zat nadat ik 2 weken daarvoor gecuriteerd was. Sterkte met de hele situatie, ik zou als ik jou was het voorschrift aanhouden en de pilletjes op gebruiken en hopelijk komt het dan toch los en hangt er geen curretage boven je hoofd.
Ik had je in het andere topic laten weten dat ik zelf ook dacht dat het niet werkte, behalve op mijn darmen, maar toch 2 dagen na de cytotec het vruchtje verloren. Het kan dus wel. Gyn gaf bij mij aan dat het zelfs een week kan duren. Ik heb toen ook veel op Engelse/Amerikaanse fora gelezen en het komt vaker voor dat het niet heftig is qua krampen en bloedverlies, maar het toch zijn werk doet. Hoe moeilijk het ook is, toch nog even afwachten en de pillen morgen weer inbrengen en hopen dat het dan wel loskomt.
Vervelend zeg..Alsof het allemaal niet erg genoeg is.. Het gebeurt idd vaker dat het niet werkt..iedereen reageert er anders op. Wat ik je zou aanraden is om de tabletten alle 4 in 1 keer in te brengen, zo heb ik het gedaan iig. Dan komt het in ieder geval beter los. Bij mij kwam toen ook het vruchtje. Bij anderen kwam het vruchtje ook pas na een paar dagen trouwens. Het blijft wat doorwerken. Heel veel sterkte...
Ook gedaan ja en dat had meer effect maar nog steeds geen bloed!! Voel me zo machteloos en hulpeloos!
Ik zou na het weekend even contact opnemen met de gyn. Ik hoop iig voor je dat je niet gecuretteerd hoeft te worden.