Miskraam

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by BabyAngel, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hallo,

Sinds afgelopen vrijdag heb ik bloedverlies,ik heb erna meteen een zwangerschaptest gedaan en tot mijn schrik nam het hcg in mijn lichaam af en het werd mij al snel duidelijk dat het mis was.
    Het bloedverlies heeft vrijdag goed doorgezet maar heb geen last gehad van krampen of stolsels,alleen erg veel slijmerig bloed.
    Sinds vandaag heb ik met vlagen rood/bruin bloedverlies,het begint af te nemen maar ik heb nog altijd geen vrucht(zakje) verloren of stolsels.
    Sinds gisteren avond valt me op dat ik weer gevoelige borsten krijg maar mijn test van afgelopen zaterdag was echt super licht dus ik neem aan dat het hcg uit mijn lichaam verdwenen is.

Kan het zijn dat mijn lichaam nog denkt dat ik zwanger ben?
    Ik krijg volgende week maandag pas een echo om te zien of ik schoon ben.

Bedankt alvast voor het lezen en reageren.

Groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

wat naar voor je zeg. Je lichaam heeft tijd nodig o het hcg te laten verdwijnen dus het kan dat je nog licht positief test ja.
    testen heeft nu geen zin meer, wacht gewoon die echo af om te zien hoe het er dan uitziet.
    Sterkte!

Mirjam

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Bedankt!

Mijn baarmoeder is schoon en mijn testen zijn negatief, begon mijn cyclus nu op de dag van het bloedverlies?
    Mijn gynaecoloog zei dat de bloeding die ik gehad heb gewoon een flinke "menstruatie" was en mijn zwangerschap waarschijnlijk niet verder is gekomen dan de celdeling.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je rekent inderdaad vanaf de eerste dag van het bloedverlies.
    De eerste cyclus na een miskraam kan wel veel langer duren dan je gewend was.

Mirjam

Share This Page