Overtijd + negatief testen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door shirmpie, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirmpie

shirmpie Nieuw lid

23 okt 2013
    2
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje, ik ben nu nl. 4 weken overtijd. Een aantal testen gedaan en: negatief, één leek positief maar zoooo licht dat het meer leek alsof we ons dat inbeelden. De laatste in m'n derde week overtijd gedaan. Ik durf niet meer zo goed nog eens te testen omdat ik bang ben dat ook die weer negatief is maar toch blijft mijn menstruatie uit. Dat heb ik normaal uberhaupt niet.

We zijn niet bezig om zwanger te worden al zou ik het echt wel heeeel erg leuk vinden, maar ik ben er niet heel erg mee bezig of denk er ook niet heel veel aan.Tot nu toe dan... De laatste keer dat ik dacht zwanger te zijn werd ik na een week gewoon weer ongesteld, dit is voor mij dus echt extreem lang.

Nu ben ik benieuwd of het kan voorkomen; eerst een aantal negatieve testen hadden en toch zwanger blijken te zijn. Ik voel me nl. wel zo, de misselijkheid 's ochtends, meer plassen, last van brandend maagzuur, iets opgezette buik, noem het maar op, vooral de laatste week :( De ha geeft aan nog even een week te wachten met opnieuw testen, dan zit ik op 5 weken.

Fijne dag!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dit is wel vrij lang overtijd ja.
    Ik zou gewoon nog eens een test doen.

Mirjam

3. shirmpie

shirmpie Nieuw lid

23 okt 2013
    2
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Mirjam! Ik ga vanmiddag weer een test halen, kan ik die morgenochtend gelijk doen. :)

Deel Deze Pagina