Ik ben een beetje bezorgd. Op vrijdag zes december cytotec tabletten ingebracht en maandag opnieuw. Bij de echo van dinsdag bleek er nog wat re zitten dus een curretage. Dit gebeurde op donderdag. Vrijdag beetje bloedverlies. Zaterdag en zondag wat meer maar geen doordrenkte verbandjes ofzo. Vandaag ook 2. Maar waar ik bezorgd om ben: soms zitten er stolsels bij. Sliertjes/propjesb (2mm fzo) en heel donkerrood. Soms trekt mijn baarmoeder wat, geen grote pijn fzo. Slik geen pijnstillers mr soms dus wel aanwezig. Maar wat ik me dus afvraag is, is dit normaal die stolsels? ? Ohja de gyn zei dat alles wat ze kon wegnemen, weg was.
Waarschijnlijk is dit dan nog baarmoeder slijmvlies en gering weefsel ik plas nu nog soms weefsel uit terwijl vrijdag curretage is uitgevoerd en volgens de echo van gister ben ik ook schoon wel heb ik een nare blaasontsteking opgelopen misschien ff idee om je urine te laten testen? Beterschap en sterkte!
Volgens mij is dit wel normaal hoor. Ik heb curretage en laproscopie gehad dus is mogelijk niet geheel vergelijkbaar maar ze hadden gezegd dat alle bloedverlies in eerste 2 weken normaal was mits t maar langzaam afnam en met maandverband goed op te vangen was. Als t echt veel was, toenam of pijn toenam moest ik ff contact opnemen. Bel anders t ziekenhuis/de gyn ff als je blijft twijfelen! Daar zijn ze boos he! Sowieso sterkte en duim dat je snel hersteld!