miskraam.. :-(

Discussie in 'Miskraam' gestart door leolientje, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Vandaag de verloskundige gebeld, ze heeft voor mij een echo geregeld vanmiddag. Ze gaf wel aan dat ze niet kunnen zien of er een hartje klopt, maar ze kunnen wel zien of er een vruchtzakje zit dus dat is toch wel fijn om te weten!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes! Ik duim voor je.

3. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Ik ben geweest, er is een vruchtzakje zichtbaar maar de verloskundige had er geen goed gevoel over. Het was erg klein en ze vond het toch wel veel bloed wat ik verloor.

Ik moet nu zondag een zwangerschapstest doen, als deze negatief is was het een miskraam. Als hij positief is, moet ik volgende week weer een echo.

Weer afwachten dus..

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jeetje. Sterkte.

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Sterkte!! Ik hoop zo voor je dat ie positief is

6. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    thnx meiden!

Hoe is het met jou Prinses?

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Onzeker vooral. Leven tussen hoop en vrees. Morgen de dag van de waarheid. Aan de ene kant vind ik dat fijn, zekerheid. Aan de andere kant wil ik ook nog zo graag geloven dat het goed kan gaan. Misschien is dat morgen wel voorbij. Geen bloedverlies vandaag, maar ook geen klachten, dus.... ik weet het echt niet.

8. Aria

Aria Lid

2 jan 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel moed, Leolientje! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, want die onzekerheid is vreselijk...

Vele groetjes!

9. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Prinses ik duim voor jou dat de waarde gewoon omhoog geknald is!! En zo niet.. dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en dan kun je het verwerken en opnieuw beginnen.

@Aria: thnx!

@hier: Geen bloedverlies meer, ik hoop dat dit een goed teken is en dat het wegblijft. Nu zondag nog een posi test en dan weer verder kijken..

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Helaas slecht nieuws. De waarde is minimaal gestegen (van 52 naar 57), en het is nu wachten op een miskraam.

11. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Oh wat super balen prinses!! moet je nu gewoon wachten tot het vanzelf komt? Lijkt me niet makkelijk als ik je onderschrift zie :( zoveel moeite voor gedaan en dan eindigt het zo..

Veel sterkte!

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het is niet makkelijk. Ik heb echter wel geleerd hoe het is om met teleurstellingen om te gaan. Deze kom ik ook wel weer te boven.....

13. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Zeker wel! Gun jezelf wel de tijd he? Hier helaas ook definitief klaar, net negatief getest dus wij moeten ook weer opnieuw beginnen.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sterkte!

Deel Deze Pagina