miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mama JaDeBo, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Dames, helaas moet ik me bij jullie voegen. Vanochtend een echo gehad e ons frummeltje leeft niet meer. Omdat ik hier een paar dames zie die ik al van de andere fora ken, toch ook even mijn tranen hier.
    Nu in eerste instantie afwachten of ie er zelf uitkomt, anders zal ik ook moeten gaan kiezen wat te doen. Een keuze die ik echt niet wil maken....
    Lees dat jij ook nog steeds aan het afwachten bent mama jadebo.
    Knuffel voor jullie.

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

He bah wat vervelend ikke!!
    Dikke knuffel voor jou!

Ik wacht idd nog steeds.. Ze zijn er nu al 3 weken niet meer... En hoe dubbel nu ook denk ik dat het tijd wordt er een eind aan te maken (de zwangerschap dan hoor!) maar t blijft zo moeilijk en dubbel!

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ja zijn er verschillende uit ons fb groepje al afgevallen. Weet dat het erbij hoort, maar dan nog, dit stukje slaan we liever over he.
    Hopelijk is het nu snel echt afgelopen..... verwerken en dan proberen op de toekomst te richten....schiet zo op en neer tussen emotionerl wrak en superpraktisch....weet het ook echt niet nu....

4. Mama JaDeBo

Het hoort er idd bij maar overslaan... Als dat had gekunt graag!
    Hier is de stap gezet, vk net gebeld en die gaat afspraak maken met gyn, voel me er rot onder en teleurgesteld in mijn lichaam :( het lijkt niet door te hebben dat de kindjes er niet meer zijn! Ik trek t zo ook niet en ga me steeds slechter voelen... Heb wel buikpijn enzo maar niks zet door :(

5. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Goed dat je gebeld hebt. Ik moet hier de neiging onderdrukken nu al te bellen....moet maandag terug komen bij de gyn, maar weet niet of ik zolang wil wachten, heb het gevoel dat ik pas kan beginnen met verwerken als ik leeg ben. Misschien morgen maar bellen en ff overleggen.
    Ben het vertrouwen in mn lichaam een beetje kwijt....

6. Mama JaDeBo

Heel herkenbaar! Elke ochtend wordt ik wakker met een teleurstellend gevoel dat er weer niks gebeurd is :( heel frustrerend terwijl ik van alles voel, blegh! Volg je gevoel meis en dan gewoon eerder bellen hoor!! Knuffie voor jou :)

Ik kan vrijdagmiddag bij de gyn terecht, eerst een echo (ook voor mijn eigen beeld dat het echt voorbij is en Miss al iets gaande is) en daarna bij de gyn... Behoorlijk spannend!! Nu buikpijn/harde buikachtig :dus nu maar op de bank met warme kruik!

7. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hey. Ik zal aan je denken vrijdag. Ik lig nu net in bed. Mn hele lijf doet pijn, van emoties en stress denk ik, wil slapen, maar dat zal nog wel ff niet lukken.
    Ik kijk morgen hoe ik me voel en anders ga ik gewoon bellen, zit nu toch wel met vragen die er vanochtend nog niet waren..... bah, wat is dit heftig....

8. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Bij mij is het na enkele poliklinische ingrepen bij de gyn toch zelf afgekomen. (Vanwege koorts wilden ze liever geen curettage doen, dus de gyn heeft met tangetje heel voorzichtig weefsel verwijderd dat dicht bij de baarmoederuitgang lag.) Hierdoor geen curettage nodig gehad. Inmiddels al weer een week aan de slag, dat voelt fijn.

Het gemis en verdriet is er zeker nog. Wel is het fijn om te merken dat mijn lijf weer opknapt. Ik was flink afgevallen, dat is nu weer wat beter. En de bloedarmoede en vermoeidheid wordt ook beter. Het vloeien is al een paar dagen weg. Wat ik nu merk is dat ik weer meer normaal slijm heb zoals ik normaal heb als ik richting ovulatie ga. Ik denk dat dat niet zo heel lang meer duurt. Mijn lijf is dus echt wel aan het herstellen.

9. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Astrid, fijn om te horen dat het bij jou weer de goede kant op gaat. Heb jij lang gewacht to het af kwam?
    Ik twijfel heel erg of ik vandaag gewoon ga werken. We hebben een eigen zaak en er moet vanalles gebeuren, maar weet echt niet hoe ik normaal moet functioneren vandaag...dubio dus.
    Hier verder nog niets aan de hand, misschien een beetje buikpijn, maar weet niet of dat echt is of tussen mn oren zit.
    Ik hoop dat we snel allemaal verder kunnen. Klinkt misschien heel nuchter, maar ik schiet emotioneel alle kanten op. Van compleet labiel naar heel nuchter. Positief is dat ik weet dat ik zwanger kan worden, dat het nu niet zo mag zijn dat dit kindje levensvatbaar is heeft vast een goede reden.
    Knuffel voor jullie.

10. Mama JaDeBo

Vraag me eigenlijk af of er te zien is op de echo of er al iets gaande is... Sinds vandaag meer buikpijn, ook wat kramperig... Vervelend! Voel me lamlendig en komt weinig van hh terecht... :(

11. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Bij mij was gisteren op de echo te zien dat de moederkoek los aan het laten is. zat aan 1 kant al een streepje donker tussen. Voel verder nog weinig tot niets, alleen een hoop emoties. Mag van mij wel beginnen al ben ik ook echt bang voor het moment dat het begint.

Wat wel mooi is dat ondanks dat ik kantoorwerk in een echte mannenwereld(beveiliging) doe. Degene die het weten wel heel erg meeleven. Voelt goed, hoe stom dat ook klinkt.

Zometeen naar een benefietavond voor de voetbalclub hier. Onze jongens staan te werken en wij gaan als donateurs ook even langs. Hoop dat ik het trek, want het is wel erg lastig. Heb in ieder geval gekozen voor waterproof mascara.

12. Mama JaDeBo

dat is toch ook ergens fijn, dat ze zo meelevend zijn!! Sterkte vanavond!! Knuffie

Oké ben heel benieuwd of er idd iets verandert is... echo is nu 2 weken geleden... Vandaag echt meer buikpijn, heel irritant... ga dus zo maar weer bankhangen met een kruik! ik zie er ook tegen op... hoewel ik zoiets heb van kom maar op... maar toch! Beval liever 20x gewoon dan dit te moeten doorstaan :(

13. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    @ikke142
    vanaf 3 dec: tweelingzwangerschap waarvan eentje het niet had gehaald en stolsel was geworden.
    Twijfels over termijn: op 18 dec geen kloppend hartje maar het was wel gegroeid en onduidelijk hoe ver ik was. Stolsel zat vruchtje in de weg. Verwijzing gyn. Op 27 dec bij controle bij gyn nog steeds geen kloppend hartje dus toch fout. Afwachten tot het vanzelf afkomt.
    Vanaf 2 januari koorts, hierna dagelijks contact zkh en om de dag controle bij de gyn. 9-1 cytotec zonder resultaat. Uiteindelijk na poliklinische ingreep door gyn vanaf 14-1 schoon. Gelukkig geen curettage nodig.
    Nu nog 1 nacontrole na volgende menstruatie.

14. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Nou gisterenavond geen succes.... op een gezellige feestavond que sera sera, zorgt nu toch even voor tranen. En dat in een volle zaal :( snel slikken en omdraaien dus.
    Onze grootste opdrachtgever was er ook, die had al via een van zijn medewerkers gehoord wat er aan de hand was en kwam me knuffelen en toch even laten weten dat ie het karakter vond dat ik er toch stond. Heb het twee uurtjes volgehouden en zijn toen naar huis gegaan. Maar ben evengoed blij dat ik geweest ben. janken kan en zal ik nog genoeg doen.

Astrid, thanks voor je uitleg. Ik denk dat ik me er dus maar ff op in moet stellen dat als ik het mijn lichaam zelf op wil laten lossen ik nog wel ff in de afwachtmodus kan zitten.

Heb voor zondag een afsrpaak staan met een vriendin in doetinchem, maar dat is vanuit hier ook ongeveer 2 uurtjes rijden. Denk dat ik die toch ff ga cancellen. Zie het niet zitten dat de krampen in de auto beginnen of dat ik met hevige krampen terug naar huis moet rijden.....dus zal dr dalijk wel ff bellen.

15. Mama JaDeBo

Vanmiddag echo gehad en helaas nog geen veranderingen... Had 3 opties; afwachten, medicatie of curettage... Heb voor medicatie gekozen en ook extra pijnstillers meegehad... Wel dubbel en wat definitie maar zo blijven lopen is ook geen optie... Ze moeten er toch uit! Pfffff moeilijk hoor!

16. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Heel veel sterkte meid! Hopelijk werken de medicijnen snel. Ik zal aan je denken.
    Hier nog geen tekenen dat het af gaat komen, dus afspraak voor zondag maar afgezegd. Loop alweer de hele tijd te janken, mannetje is werken vannacht en ik voel me ontzettend alleen. :(

17. Mama JaDeBo

Wat een tegenvaller, gisteravond tabletten ingebracht, krampjes begonnen vrij snel daarna. Vrij ligt geslapen, om 5 uur werd k wakker van een plopje en golfje maandverband direct vol. Uur daarna flinke stolsels en die blijven komen :'( lig nu op de eerste hulp met infuus ivm vele bloedverlies :(

18. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    :((( veel sterkte meid!!!!

19. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ach vrouwke toch. Op zich goed dat de medicijnen hun werk doen, maar verschrikkelijk dat je nu alsnog i het ziekenhuis ligt. Heel veel sterkte. Hoop voor jou dat je het snel achter de rug hebt. X

20. Mama JaDeBo

Gyn is net geweest, zit nog flink stuk weefsel of stolsel in de baarmoeder... Nu is ze overleggen of het afgewacht kan worden of toch curettage nodig is :'(.... Bloedverlies was voor t moment acceptabel iig, maar ook 'niks' in vergelijking ik eerder had

Deel Deze Pagina