Gister avond dus flinke krampen en verlies van bloed en stolsels... Verloskundige denkt aan een miskraam, kan straks om 9 uur fertiliteitskliniek bellen om te kijken wanneer ik een echo kan krijgen... Het rare is : Gister middag digitale zwangerschapstest gedaan, gaf aan zwanger 2-3 , en zojuist een digitale zwangerschapstest gedaan uitslag is : Zwanger 3+ hoe kan dat .... ik heb altijd begrepen dat voor een miskraam de HCG afneemt... Of gebeurd dat wel vaker zo dat men toch super positief test als men een miskraam heeft gehad ? Hier verder geen stolsels meer, wel gewoon bloed verlies als een menstruatie..
Hcg hoeft dus niet altijd af te nemen als je een miskraam/missed abortion hebt, ik heb al weken telkens bruin/roze/rood bloedverlies en heb wel degelijk een missed abortion. Symptomen worden nu langzaam minder, maar het vruchtje heeft nog niet los gelaten. Maar wat een onzekerheid is het he?! Echt verschrikkelijk! Ik heb toen ik dit de eerste keer had gewoon op eigen kosten een afspraak gemaakt bij een echo bureau (wilde niet een paar dagen wachten) om iig te kunnen zien of het hartje klopte en frummel op termijn was qua grootte. Ik hoop dat alles goed is bij jou! Sterkte!
Om even antwoord te geven op je vraag, het HCG neemt niet zo snel af. Ik heb ook positief getest met Clear Blue en deze zei ook eerst 2-3 weken en daarna 3+, bleek helaas dat het vruchtje toch gestopt was met groeien maar het had mijn lichaam nog niet verlaten dus mijn lichaam dacht nog steeds dat ik zwanger was. Inmiddels is het twee weken geleden dat ik een missed abortion heb gehad maar zwangerschapstest (geen Clear Blue) was nog steeds licht positief. Het duurt wel even voordat het HCG uit je lichaam is, verschilt per persoon. Ik wil je veel sterkte wensen en hoop toch dat het loos alarm blijkt en dat het in orde is.
Ik had helaas ook knallend positieve testen tijdens beide MA's... vruchtje was er al mee gestopt, maar doordat rest van zwangerschapsweefsel gewoon doorgroeide, bleef HCG ook flink stijgen. Ik hoop en duim voor je dat er toch nog hoop is ondanks het bloedverlies en krampen...
Helaas, bij mijn beide missed abortions werden de testen steeds positiever, had ook alle bijwerkingen van zwanger zijn... Bij mijn spontane miskramen nam het HCG wel af... Stijgend HCG zegt mij in elk geval niet meer direct dat het wel goed zit
Gister echo gehad .. Dokter zegt 99 % kans op miskraam .. vandaag of morgen zal vruchtje verloren gaan , ligt voor de opening.. Vrijdag nog een echo , hoop op een wonder dat het toch goed is, maar 1 % kans ... is super weinig .. weet ook dat als het mis is, het beter nu kan gebeuren dan over een paar weken... Maar eindelijk komt mijn droom uit na al die jaren en dan nu dit ... Voel me op en top zwanger maar tegelijkertijd ook zo leeg ...
Ohh meis wat erg!! Hele dikke knuffel en ik duim voor vrijdag! Wonderen bestaan laten we er op 1 hopen