Ik ben nu in mijn 8e zwangerschapsweek Net naar de wc gegaan, heb ik bloed in mijn slipje en ook bij het afvegen Ik heb een blaasontsteking en voelde al buikpijn, ik dacht dat het daardoor kwam. Kan ik nu een mk hebben..... shit wat een onzekerheid. Over een uur mag ik bij de verloskundige om te kijken..... Wie duimt er mee?
hoi tetje 0885, spannend. ik had bij een zwangerschap, dat ik bij 8 weken zwangerschap gewoon een paar dagen ongesteld was. hoop voor je dat alles goed is. heel veel sterkte toegewenst!!!!!!!!!!!!! groetjes mamsvan6
ik was vanmorgen wel veel misselijker dan anders, moest steeds kokhalzen Ik dacht dat het juist goed ging, omdat de symptomen erger werden
net echo gehad, hartje klopt nog. er zit wel een bloeding in mijn bm. moet nu rustig aan doen en afwachten. pffffff over twee weken weer echo
hoi tetje0885, fijn dat het hartje nog klopt. lastig he rustig aan doen. maar wel voor een goed doel sterkte!!!!!!!!!!!! knuffel mamsvan6
Ja, hoe doe je rustig aan als je 4 kids hebt lopen? Maar goed. Hopen dat het kleintje goed blijft zitten. Jij ook nog gefeliciteerd!
Tja, ik heb wel een vriendin in de buurt, maar die is zelf ook zwanger. Verder geen familie hier, op 1 broer na, maar die werkt fulltime. Dus.... maar roeien met de riemen die ik heb.