miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sparky, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Succes. Laat het morgen maar weten.

2. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Veel sterkte! Oplopende testen betekenen helaas niet altijd dat het goed zit. Heb bij mijn beide miskramen ook steeds lange tijd knaltesten gehouden ondanks dat het echt niet goed zat. Hoop op een positieve uitslag voor jou!!

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Jij hebt ook beide keren een curretage gehad of niet? Lijkt mij ook erg! Maar ik heb nog niet gehoord dat dat op deze termijn ook al zou moeten. Meestal lees je dat het een gewone menstruatie is en hcg snel daalt. Pas 4 weken was ik gisteren. Mag hopen dat morgen dan de test gedaald is. Van een goede zwangerschap ga ik zowiezo niet meer uit.

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoe is het Sparky??

5. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    Een onwijs beurs gevoel in mijn baarmoeder had ik ook, en meerdere malen echt heftige buikpijn gehad met stormvloed aan bloeding. Zo erg dat ik de hap ervoor belde ( ik wist niet dat k zwanger was) heeft paar weken aangehouden, met tussenpozes. Toen k ontdekte dat k zwanger was ook bang voor bbz, maar indd geen pijnlijke schouder. Bleek miskraam van een tweede vruchtje te zijn.

Succes ermee, hopelijk zit t bij jou gewoon goed

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier liepen de testen tot gisteren goed af. Gisteren kreeg ik hem zelfs niet meer op de foto terwijl ik hem in het echt nog wel zie, maar heel licht.

Vandaag is hij weer donkderder. Donkerder dan gisteren en donkerder dan eergisteren.

Ik heb geen testen meer en ga ook niet meer testen halen.

Beurs gevoel is helemaal weg. Druk van achteren ook.

Enige wat nog altijd blijft zijn de grotere pijnlijke boobs, de vermoeidheid en de bekkenpijn.

Woensdag een echo bij de gyn. In eerste instantie om te kijken of alles schoon is.

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Sterkte, Sparky:(

Deel Deze Pagina