miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door desiree1983kaag, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desiree1983kaag

3 sep 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Heb 5 dagen lang een heel kleen beetje bruin bloed verloren en 1 bloedstolseltje en 1 heel klein stukje weefsel. Ik dacht zelf dat het een miskraam was maar na het verliezen van het stukje weefsel kreeg ik de volgende ochtend heel erg last van ochtendmisselijkheid en bandenpijn en dat is tot nu toe zo elke dag gebleven. Heb geen helder bloed verloren maar vraag me nu toch af of ik nog wel zwanger ben. Heeft er toevallig iemand ook zoiets meegemaakt?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Een testje wagen???? Je meest betrouwbare bron

3. desiree1983kaag

3 sep 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nalaa,

Bedoel je met testje een zwangerschapstestje? Die heb ik een paar dagen terug wel gedaan en die knalde meteen een duidelijke streep eruit alleen ik lees overal dat dat helemaal niets zegt omdat je ook na een miskraam nog een positieve test in je handen kunt hebben. Gisteren helemaal geen bloedverlies gehad en vanochtend toch weer wat oud bloed verlies gehad. net bij de huisarts geweest en die gaat een echo voor me regelen maar denk zelf dat er of niks meer te zien is of dat er nog wel wat te zien is maar dat het niet goed meer is.

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    De reden om toch testjes te doen is dat je ze lichter zou zien worden als het onverhoopt foute boel zou zijn. Maar een echo is nog beter! Hoe ver ben je?

Deel Deze Pagina