hallo allemaal misschien dat jullie ervaring met mij willen delen afgelopen zaterdag was mijn nod heb in de ochtend een testje gedaan en die was licht positief s'middags begon ik wat rozig bloed te verliezen denk over de rest van de dag een klein maandverbandje vol de volgende ochtend was ik toch nieuwsgierig en heb toch een test gedaan deze was een heel stuk positiever de hele dag wel bloed verloren helderrood met wat sliertjes zo is dat vandaag ook de hele dag gegaan tot aan vanavond en nu is het bloeden helemaal gestopt ben benieuwd of er hier dames zijn met een zelfde soort ervaring en wat ik nu het beste kan gaan doen ga in ieder geval morgen testen kopen
Hoi, Ik heb in maart een test gehad die licht positief was. Een aantal dagen later met clear blue getest die zei 1-2 weken zwanger. En die middag kreeg ik ook wat bloed verlies, volgende dag veel bloed verlies en stolsels. Dat was echt een miskraam. Schijnt ook wel dat een test nog wel even positief kan blijven bij of na een miskraam. Het bloeden stopt bij mij niet voordat het doorzette. Inmiddels miskraam 2 gehad en die is ook niet te vergelijken met de eerste. Je kan denk ik niet meer doen dan afwachten En zeuren om een echo tussen 6 en 7 weken. Dan pas kunnen ze zien of er een hartje klopt. Hoop dat het bij jou goed gaat!
Wat een onzekerheid! Ik heb een miskraam gehad met 8 weken en verloor niet heel veel bloed, geen stolsels, niks....Tijdens deze zwangerschap heb ik met 5,5 week een enorme bloeding gehad met krampen en ik dacht echt dat ik het aan het verliezen was. Toen we met 6 weken een echo kregen was er nog geen hartslag dus moesten we wachten tot 7 weken en toen was daar een kloppend hartje!!! Ondertussen ben ik 27 weken zwanger en heb ik tot 13 weken af en toe (bruin)bloed verloren... Ik denk dus ook dat je niets anders kan doen dat afwachten tot ong 6,5 week voor een echo want bloedverlies hoeft dus niets te betekenen. Heel veel sterkte!
bedankt voor jullie reacties vanmorgen opnieuwbegonnen met bloeden heb wel een test gedaan en t is een behoorlijke knaltest ik denk dat ik nu gewoon maar moet afwachten tot het bloeden volledig gestopt is de miskraam die ik in juli gehad heb was met 5 weken en toen liepen de zwangerschapstesten niet op en heb ik niet eens zo'n positieve test gehad als nu wat fijn dat bij jou nu alles goed is gegaan an123456789
Ik heb meerdere miskramen gehad en ze verliepen allemaal anders. Met bloedverlies is er altijd 50/50 kans. ik zou over een paar dagen weer testen als de testen dan teruglopen en negatief worden dan heb je waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. Blijft de test mooi positief zou ik verloskundige bellen en kijken of je met 7 weken mag komen voor een echo. Sterkte met afwachten en deze onzekerheid.
ik ga nog niet nAar de vk omdat die verder toch nog niet echt wat voor me kan doen omdat het nog zo pril is ik wacht wel eerst tot het bloeden gestopt is en dan moeten we maar verder kijken toch bedankt
Hier deden ze wel meteen actie ondernemen hoor, ivm vorige miskramen hebben ze bloed geprikt. Wist meteen waar ik aan toe was. Maar als jij het geduld ervoor heb ook goed hoor. Hoop dat het snel over ie en je hcg op blijft lopen
dankjewel lolababy ik denk nog weleens even erover na want heb idd niet heel veel geduld maar wil er niet als de zeur vanaf komen dat is het hem
waarom een zeur? Dat ben je toch helemaal niet. Snap je wel hoor maar als je belt en ze zeggen nee heb je het toch geprobeerd haha. En daarbij hier belde ik met de mededeling van de testen en kwamen ze zelf naar mij je moet even bloedprikken, ook omdat ze erg mee leven met mij door de zoveelste miskraam.. toen ik haar weer aan de foon had vond ze het zo erg dat het weer mis ging. Dus hier leven ze echt met je mee. Dat voelt gewoon goed. En ze zei tot volgende maand haha
hey hey vandaag toch de verloskundige gebelt ze zei dat t opzich een goed teken was dat de testen opliepen en dat het toch eigenlijk wel vrij veel voorkomt dat je nog een menstruatie hebt verder kon ze nu weinig voor me doen ik moet nu het bloeden afwachten en dan nog eens testen we hebben in ieder geval volgende week woensdag contact over hoe dan verder
Spannend maar hou jezelf wel goed in de gaten he, heb je nog een keer getest dan? Hier liep het af namelijk dus bij mij was het helaas weer een miskaam. Daarom deden ze een bloedtest. Hoop en duim voor je dat jij een mooie knal test behoudt.
hey hey heb idd vandaag wel weer getest was weer iets positiever vandaag beetje rozig gehad met afvegen verder niks dus het is weer afwachten heb ook een foto van de testen erbij gedaan bovenste van dinsdag middelste woensdag en de onderste van vandaag
ik wilde nog even terugkomen op mijn vorige berichten helaas afgelopen vrijdag een test gehad die veel minder was en het bloeden ook helemaal gestopt is dus dat was het dan vandaag nog weer een test gedaan helemaal negatief dus ik denk we gaan weer verder helaas vandaag weer begonnen met bloeden t voelt niet goed en voel me ook niet zo lekker ook erg pijn onderin mijn buik morgen contact hebben met de verloskundige en dan zien we wel weer verder....