Angelsounds

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tamaraatje, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaraatje

    28 mei 2007
    48
    0
    0
    administratief medewerktster
    Voorhout
    Beste verloskundigen,

    Gisteravond heb ik de Angelsounds gebruikt om naar de hartslag van mijn kindje te luisteren. Ik ben momenteel 18 weken zwanger. Ik had mijn buik ingesmeerd met olie en de hartslag al snel gevonden. Toen ging mijn baby wat dieper liggen dus heb ik het apparaat wat harder op mijn buik gedrukt om het hartje te kunnen blijven horen. Op de plaats van de batterij en richting het einde van de Angelsounds kreeg ik toen pijn in mijn buik wat naar binnen trok. Na een paar seconden heb ik de Angelsounds van mijn buik gehaald vanwege die pijn maar het duurde even voordat die pijn weg was. Dit gebeurde nu voor de tweede keer sinds ik de Angelsounds heb.

    Weten jullie misschien de oorzaak van die pijn? Kan het te maken hebben met een chemische reactie van de batterij op de olie (babyolie). Het beschermplaatje zat natuurlijk op de batterij. Heb ik misschien te hard gedrukt al vind ik het dan wel raar dat het alleen daar zeer gaat doen. Weten jullie of dit schadelijk is voor mijn kind? In verband met de hersenen en kans op afwijkingen?

    Alvast bedankt,

    Tamara
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Tamara,

    ik had het nog niet eerder gehoord, maar ik kan me inderdaad wel indenken dat de batterij gereageerd heeft op de olie. Het kan oo zijn dat je te hard op je banden hebt geduwd op die specifieke plek. Je kunt eens met de producent van Angelsounds bellen, welllicht heeft deze dit al eens eerder aan de hand gehad. En voor zover in kan inschatten heeft het niet direct invloed op je kind.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina