miskraam, nu einde stinkend bloed

Discussion in 'Miskraam' started by FH90, Jan 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FH90

FH90 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Misschien een vreemde vraag.....

Vorige week maandag de miskraam opgewekt door cytotec.
    Nu, 11 dagen verder verlies ik nog een klein beetje bloed..
    Donkerder van kleur, soms donkerrood, soms tegen zwart aan..
    Ik neem dus aan dat dit het einde zal zijn van de mk. Maar sinds gister valt me
    Op dat die kleine beetjes zo gaan ruiken.. en een vieze lucht..
    Beetje onsmakelijk sorry, maar om gelijk de gynacoloog te bellen.. pff...

Iemand ervaring?

2. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

Nov 1, 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt wel een beetje vreemd.. misschien dat je de gynaecoloog wel kunt bellen, of anders de verloskundige.

Telefonisch kan een van beide je misschien geruststellen?

Heb je na afloop van de cytotec geen controle gehad of je baarmoeder helemaal schoon/leeg is? Anders zou ik daar nog om vragen. Als iets begint te stinken zou je kunnen denken dat je een ontsteking van binnen hebt (niet dat ik je bang wil maken)

3. Anto1909

Anto1909 Actief lid

Aug 18, 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zodra je afscheiding gaat ruiken kan er sprake zijn van een infectie. Overleg is heel belangrijk. Ouder bloed ruikt ook maar als het je opvalt dat het riekt dan moet je er wat mee

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik heb bij 1 van mijn miskramen ook gehad dat het bijzonder onaangenaam rook. Volgens mijn gyn was dat toen niks om me zorgen over te maken. Maar, ik zou het zeker even checken. Stel dat het wel een infectie is, dat wil je natuurlijk niet.

5. FH90

FH90 Niet meer actief

Hallo,

a.s. maandag heb ik de nacontrole.

Misschien heel gek, maar ik was zo benieuwd of mijn baarmoedermond alweer gesloten was...... dus onder de douche gevoelt.. (mijn baarmoeder ligt gekanteld dus goed zelf te voelen). Wat ik voelde was heel naar, een stolsel oid zit in mijn baarmoeder mond en voelt vleesachtig aan.. Misschien is dit wel normaal, en komt dit er gewoon uit......Sorry voor de details en misschien ben ik wel gek om dit zelf te gaan voelen maar toch.. Ik denk nu telkens misschien is mijn baarmoedermond al wel aan het sluiten en zit er een stuk vast in ofzo wat nu zo naar gaat ruiken..

(Morgen de gynacoloog maar even bellen of de vk,,)

6. FH90

FH90 Niet meer actief

Bedankt trouwens allemaal voor de reacties..
    Ontsteking had ik zelf nog niet aan gedacht, dacht alleen zal wel oud bloed zijn maar zit me toch niet lekker.. gets...

Share This Page