Eerste menstruatie na miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by MamaDeluxe5, Jan 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,304
    0
    0
    Hoi meiden,

ik heb begin december een v.mk gehad en daarna een cyclus van 31 dagen, maar deze menstruatie is zo heftig, normaal is het al heftig, maar nu helemaal.

Mijn miskraam vond ik daarentegen weer heel erg meevallen.

Is dit normaal en wellicht nog een nasleep van de miskraam?

2. Anto1909

Anto1909 Actief lid

Aug 18, 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken zo enorm jouw onzekerheid! Ik zit nu ook in mn eerste menstruatie na een ma. De 8e ben ik gecuretteerd. Na even normaal te zijn startte de 28e mijn menstruatie, nu al elf dagen heb ik bloedverlies en het is meer dan ik normaal heb met een menstruatie. Ik heb verder de normale klachten (heb altijd alleen bloedverlies als hoofd klacht en af en toe een beetje krampjes). Het is zo onzeker makend, maar het schijnt nog een "na opruiming" van je lichaam te zijn. Daarom mag hij heftiger en langer zijn. Maar hoeveel langer??? Ik hoop dat ik snel stop met menstrueren. Ben t zat, wil me even normaal weer voelen.

3. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,304
    0
    0
    Ik schrok vannacht gewoon, ik liep letterlijk leeg... :$

En dat om 2.40 's nachts... Dat heb ik normaal tijdens mijn menstruatie echt niet..

Stom hè, die onzekerheid, dat we beide maar gauw terug zwanger mogen zijn!

4. Anto1909

Anto1909 Actief lid

Aug 18, 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook. En ja van dat bloedverlies kun je goed schrikken, het is echt meer dan wat gewoon was , ook bij mij. Maar hopelijk is het een goed teken voor de toekomst.

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent of alles wel goed is na de miskraam. Maar mijn menstruatie was na de miskraam ook anders, heftiger, veel stolsels, veel pijnlijker ook. De miskraam viel mij lichamelijk gezien ook mee. Bij twijfel kun je altijd even de huisarts of de verloskundige bellen wat zij er van zeggen, maar ik vermoed dat het er gewoon bij hoort.

6. madelief2014

Dec 22, 2014
    37
    0
    6
    Wat vervelend zo'n heftige menstruatie. Maar ik denk dat het een goed teken is. Je lichaam reinigt zich en bereidt zich voor op hopelijk een nieuwe zw schap. Geen/weinig menstruatie betekent in sommige gevallen dat er verklevingen zijn en daar lijkt het in ieder geval niet op. Sterkte!

7. pricil

pricil Actief lid

Dec 30, 2011
    191
    0
    0
    Ik heb het inderdaad ook gehad.
    Afgelopen maand m'n eerste menstruatie moest er langer op wachten dan m'n normale cyclus en toen die er was, was het alsof ik helemaal aan het leeg lopen was.
    Na de toilet gaan ging gepaard met veel pijn de hele tijd veel bloed en het gevoel alsof ik ging flauw vallen.

Hopelijk dit weekend of geen menstruatie ;) of een normale..
    We zullen moeten afwachten

8. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    Is inderdaad normaal zo'n hevige menstruatie na een miskraam.
    ik had het ook (mk met 8 weken)
    Zie het als een extra grote schoonmaak van de baarmoeder.
    alle restjes die niet meemwamen mdt de miskraam komen er nu uit.

Sterkte!

9. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,304
    0
    0
    Dank jullie wel!

Inmiddels dag 3 en gisteren was toch wel het heftigst!

Pricil: Spannend! Ik ga voor je duimen.

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    "Welkom bij de club" :(

Helaas is dat volgens de artsen "normaal". Sinds de miskramen weet ik ook niet wat me overkomt.

Share This Page