echo week na miskraam..... zenuwachtig

Discussion in 'Miskraam' started by Miekje87, Apr 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

Mar 22, 2015
    682
    155
    43
    Hallo lieve dames,

Ik heb vanmiddag een echo om te kijken of mijn baarmoeder helemaal schoon is, na mijn vroege miskraam van afgelopen weekend. Ben zo zenuwachtig! Vooral nu ik weer vanalles voel in mijn lichaam ( lies, buik, ongi gevoel en trekt door naar benen en rug, misselijk, steekjes in mijn borsten)..alsof ik opnieuw zwanger ben geworden maar dat kan niet. Ben het vruchtje echt verloren heb het zien liggen en daarna waren de krampen ook weg. Bloedverlies is sinds gisteren volledig gestopt. Bah zie er tegenop :( wil gewoon zo snel mogelijk verder maar we moeten eerst hier doorheen...maak mezelf helemaal gek, herkenbaar? Zijn er nog meer dames in hetzelfde schuitje? Liefs

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Ik zat vorige week in t zelfde schuitje, ik had ook krampen en steken in m'n lies en allerlei gekke klachten. Ik maakte me vet zorgen omdat m'n eierstokken ook krampte.

Bij de controle echo bleek m'n miskraam goed volledig te zijn en ik alweer een ei te hebben! Dus daar kwam de kramp van!

Succes

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

Mar 22, 2015
    682
    155
    43
    Dankje voor je reactie je had me een beetje gerustgesteld.
    ben net terug en alles is schoon en ziet er goed uit, ben zoooooo opgelucht. Nu kunnen we het een plekje geven en doorgaan....

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Fijn! Volgens mij zit er nog afbouwende hcg altijd in t lichaam he. Bij mij is n week later nog bloed geprikt en was t al 1 dus dat is goed. Vond het wel fijn om te weten dat t echt over was.

5. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,620
    174
    63
    Gelukkig is je baarmoeder schoon. En kun je het een plekje proberen te geven. Ik moet volgende week weer hcg prikken en eerst wachten op mijn menstruatie. Daarna weer verder. Zit nog te twijfelen hoelang ik wil wachten om het weer te proberen.

Share This Page