miskraam???

Discussion in 'Miskraam' started by marielle1989, May 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @soora.. hoelang geleden curretage / miskraam gehad?
    Die steekjes herken ik. Heb ook pijn bij ontlasting steekt zelfs dáár.

@marielle: nee heeft niet altijd zin.. maar je zou m kunnen vergelijken met je eerste test als je die nog hebt.
    Ik was met 9 w gecurreteerd. En 8 dagen later (vanmorgen) n test gedaan van action en die was nog heel licjt positief. Ik was dus wel al vrij ver met mijn hcg opbouw. Dus t kan nog positief zijn masr wel beduidend lichter in mijn geval.. want hoelang geleden je eerste positieve test gehad? En je goede echo?

2. evy3000

evy3000 Actief lid

Sep 20, 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Toen ik na mijn echo van mijn mk een test moest doen was die negatief. Je zou het wel kunnen proberen. Als het er niet meer is zal hij zeker minder licht positief zijn.

3. marielle1989

Feb 15, 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    28 april heb ik een positieve test gehad maar verder heb ik nog geen echo gehad. In die zelfde week kreeg ik de bloedingen. Maar ik ben bang dat ik dan toch hoop ga krijgen als hij toch nog positief is. Heb zelf een test van clear blue en dan met tekst. Dus vergelijken lukt niet.
    Maar het is nu een week geleden dat ik de bloeding heb gehad. Echter heb ik sinds woensdag geen bloeding meer toen alleen nog wat oud bloed. Maar ook dat is nu over. Ik merk alleen wel dat ik nog erg snel moe ben, opgezwollen gevoel in mijn buik, misselijk van bepaalde geuren en sinds vandaag merkte ik dat mijn onderbuik bij de schaamstreek iets opgezet is en het net lijkt of er veel vocht zit en iets lastiger is met indrukken.
    Hadden jullie dit ook na een miskraam?
    Kan het zijn dat de hormonen mij nog voor de gek houden?
    Ik ben nu bang dat ik me gek maak en van alles zie, voel of ruik . Maar dat het maandag toch slecht nieuws is.

Share This Page