De titel zegt eigenlijk wel genoeg. Helemaal misschien in combinatie met mijn onderschrift. Ik word namelijk niet goed van mijzelf of mijn lichaam. In december een miskraam gehad en nog steeds is voor mijn doen mijn cyclus van slag en nog steeds lijkt er geen zwangerschap te komen. Klinkt lekker echoistisch, I know... Maar ik had zo gehoopt dat we na de mk gewoon weer door konden gaan. Helaas gaat dat nog niet zo makkelijk. Voor de mk netjes een cyclus gehad van 27-28 dagen, nu hupt het telkens alle kanten op wat me super onzeker maakt... zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben gehad? Hoe lang kan mijn lichaam nog zo van slag blijven? Hoe gingen jullie daar mee om?
Hè meid Weet hoe vervelend het kan zijn, na mijn eerste miskraam een half jaar lang mijn ongesteldheid in de war. Daarna wel weer netjes 28/ 29 dagen. Bijna een jaar later weer zwanger maar vroege miskraam dit keer was alles wel meteen weer in orde. Sterkte ermee weet hoe onzeker het is als je niet meer weet hoe je lichaam werkt!
Ja ik baal er ook best van, want je hoort ook genoeg dat men meteen na een mk weer zwanger is. En dan snap ik niet dat het bij ons zo lang moet duren. Stom hè? Ik wilde deze maand haast al ovulatietesten gaan halen om te kijken of ik überhaupt wel een eisprong heb. Maar aan de andere kant heb je het toch niet in de hand en komt het toch zoals het komt...
Maar doe je ovulatietesten ? Lang of kort cyclus ovulatie heb je gelijk na mk bloeding. Ik ging gelijk na late mk met ovulatietesten en was pas 5e ronde zwanger.
Nee ik heb alleen de eerste ronde testen gebruikt maar kon mijn ei toen niet goed vinden en heb toen meteen besloten om daar gelijk mee te stoppen. Maar nu twijfel ik....
Bij mij duurde het 3 maanden voor ik überhaupt eens ongesteld was... Je hebt 2 keer een kortere cyclus gehad. Dat is opzich niks heel erg geks. Maar snap dat je hiervan wel baalt.