Hallo dames, Zijn hier dames die ervaring hebben met late miskramen? 12+. Ik heb twee keer een miskraam gehad met 14 weken. De babietjes waren gegroeid t/m 14 weken en toen is het hartje gestopt. Voor mijn eerste zwangerschap is in ronde 3 gelukt om zwanger te worden. Na mijn eerste zwangerschap heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik weer zwanger was ( na ronde 2 clomid). Nu heb ik mijn laatste miskraam in oktober gehad en nog steeds geen zwangerschap te bekennen. Word er af en toe wel moedeloos van. We zijn allebei gezond en ik snap niet zo goed waarom het niet lukt. Mijn cyclus is nu regelmatig dus clomid heeft ook niet veel zin.
Zeksem er is een forum voor herhaalde miskramen. Daar zitten verschillende verhalen/ervaringen. Is er bij jou al onderzoek gedaan? Stolling etc? Neem aan dat ze de vruchtjes onderzocht hebben ook? Zeker als je zo ver bent geweest. Gent en dusseldorf doen uitgebreider onderzoek. Gent kan ik je zeker aanraden. Heel veel sterkte!
Dan ga ik daar even kijken. Ja er zijn onderzoeken gedaan, maar er is niks uitgekomen. Hoe kom in Gent terecht dan? Kan ik daar zelf heen? Geen verwijzing enzo nodig?
Je kunt ons op dit forum vinden. We hebben ook een FB groep zie mijn onderschrift. Vreselijk dat je dit hebt moeten meemaken!
zeksem idd forum was het verkeerde woord we hebben een topic hier staat net onder deze. je kan Gent zelf bellen zij kijken nog net iets meer na dan in NL gedaan wordt. het is UZ gent en dan de vrouwenkliniek.
@Zeksem: wat verschrikkelijk zeg dat je al meerdere miskramen hebt gehad en dan ook nog terwijl je al 12+ weken was, erg heftig! Je bent inderdaad meer dan welkom bij ons topic voor meerdere miskramen! Als je hem hier niet kunt vinden dan stuur ik je de link wel.