Hallo dames! Ik ben nieuw hier maar ik ben Corola ik heb 2 jongens Daley 8 maanden en Giovanni 4 jaar! Ik ben zwanger geworden door me pil heen dat was een grote schok voor ons! We begonnen er aan te wennen aan het idee van er komt nog een kleine uk erbij! Heel blij uiteindelijk! Maar dat werdt ons weer snel afgenomen ons geluk...😢 Afgelopen zaterdag veegde ik ineens bloed af helder en slijm ben naar de EHBO gegaan en duurde lang voor dat de gynogaeloog erwas uiteindelijk gingen ze toch een echo maken was die dag 10+4 weken hij onderzoeken en ik merkte al vrij snel dat hij problemen had om het in beeld te krijgen je zag wel wat maar niet de formaat die we hadden moeten zien was zo klein nog en ik zag al geen hartslag en de dokter knikte sorry helaas zie ik geen hartslag hij heeft het gemeten en kwam uit op 8+5 weken is het dus gestopt met groeien en dat me lichaam nupas door heeft dat het eruit moet nu! Overleg meteen voor wat ik wilde maar kon niks zeggen was zo van slag kon het niet begrijpen 2 dagen ervoor nog termijn echo gehad... Nouja afgelopen maandag zou ik gebeld worden voor afspraak voor curretage of pillen pfff Zondag avond met naar wc gaan hoorde ik iets vallen maar ik kon niet ziet wat? Waarschijnlijk al me kindje😭 om23:45 begon ik met hevige buikpijn/weeën tot aan 02:30 ik kon niet meer ik moest eruit en ik sta op loop naar de wc en ja hoor er kwam iets uit me lichaam brrr ik in paniek me vriend geroepen en die kwam en ja hoor er lach een bal met vliez in me onderbroek OMG wat was dat schrikken heb met flinke traan weggespoeld spijt dat ik geen foto van heb maar ik was zooo bang en in paniek maar goed niks kan daaraan veranderd worden ik ben mijn kindje kwijt!😭😭😭 Dinsdag controle of alles uit me lichaam is en anders curretage? Voel me zo verdrietig ook al het ik al 2 kids kan alleen maar huilen!😭😭😭
Heel veel sterkte (En ook al heb je 10 kinderen een miskraam is een groot verlies en ook daar moet om gerouwd worden)
Wat verdrietig, veel sterkte. En inderdaad wat iedereen zegt, het maakt niet uit hoeveel kinderen me hebt. 1 verliezen heel verdrietig. Digi knuf x