Ik zou nu 6.4 weken zwanger zijn.. Gisteren bij het plassen constant helder bloed.. Verder niets! Vandaag na het plassen bij het afvegen alleen nog donkerbruin oud bloed.. Nog helemaal geen stolsels te zien dus! Kan dit nog goed zijn? Of zal dit echt een miskraam geweest zijn?
Het kan helaas twee kanten op en niemand kan je hier bevestigen of het een miskraam is. Wel kan ik je mijn ervaring delen. Rond hetzelfde termijn had ik vorig jaar een miskraam, geen krampen en geen stolsels maar toch een miskraam. Ik zou je adviseren contact op te nemen met je verloskundige (of gyn) met het verzoek een echo te doen zodat ze kunnen zien of het een miskraam is of iets anders. Veel sterkte!
Jeetje wat vervelend. Het kan inderdaad twee kanten op gaan. Het schijnt dat 1 op de 5 vrouwen een bloeding heeft bij de zwangerschap en dat dit bij 50% alsnog goed gaat. Dus valt niks over te zeggen helaas. Zo naar die onzekerheid. Als ik jou was zou ik vragen om een echo, dan hoef je niet zo in spanning te zitten. Ik had het vorige week ook, helaas was op de echo te zien dat het niet goed zat, maar dat zegt natuurlijk niks over jou situatie. Duimen dat het alsnog goed zit!!
Spannend zeg. Zoals al gezegd is, er valt weinig over te zeggen. Hier geen positieve afloop gehad met dezelfde symptomen, maar er zijn ook verhalen met wel een goede afloop. Gewoon zsm contact opnemen met de vk. Succes!
Hier hetzelfde verhaal.. Ongeveer zes weken en gister ineens een golf bloed. Daarna is het gelijk gestopt met bloeden, nu alleen wat oud bruin bloed. Eergister ineens pijn rechtsonderin mijn buik wat doorstraalde naar mijn rug, weet niet of dat er iets mee te maken heeft gehad. Gister was ik er zeker van dat het einde verhaal was, alleen nu hoop ik toch stiekem een beetje dat het nog goed komt
Wat vervelend Suuz. Rood bloed is 50/50. Een 'golf' klinkt niet heel goed, maar wellicht een goed teken dat de bloeding gestopt is. Bij mij werd de bloeding steeds ietsje meer, zonder pauze. Kellebel heb je al meer duidelijkheid?
Wat vervelend meiden. Hebben jullie al contact gehad met de verloskundige? Gisteren bij mij ook hetzelfde verhaal. Rond 12:00 in de middag kramp, en bij het naar de wc gaan oud bloed, veel. nu helder rood bloed maar nog geen stolsels. Ik ga er ook helemaal vanuit dat het een beginnende miskraam is. Heb vr 2-10 een echo om te kijken hoe of wat. Ben er echt wel verdrietig van, aangezien dit de tweede keer is. Heb in jullie ook een miskraam gehad, en heb nu echt het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat. Sterkte meiden
Vandaag contact gehad met de verloskundige, we hadden een afspraak gepland staan voor 6 oktober en ze zegt dat het niet altijd een miskraam hoeft te zijn dus dat de afspraak voor 6 oktober gewoon blijft staan.
Zelfde verhaal kreeg ik, en daar hebben ze gelijk in! Alleen wilde ik wel graag weten waar ik aan toe was dus vond het wel fijn dat er een echo gemaakt kon worden. Als jij het niet erg vindt om tot 6 oktober te wachten dan is dit natuurlijk prima. Ik zag het niet zitten om nog te moeten wachten, wilde weten of mijn vermoedens klopte.
Omdat het bloeden gestopt is wil ik wel eerst zeker weten of het niet opnieuw begint. En met zes weken kunnen ze het ook niet altijd zien volgens mij. Ik had deze zwangerschap al continu een onzeker gevoel dus het kwam eigenlijk niet als een grote schok. Maar toch krijg ik nu wel weer een klein beetje hoop...
Als het mis is dan kunnen ze het in ieder geval zien, en met een beetje geluk zie je een mooi vruchtje van een paar mm met een kloppend hartje. Als je het niet erg vindt om in onzekerheid te blijven dan is dat natuurlijk prima. Dat kon ik niet aan.
Hi dames, Bij mij is het nog steeds oud bloed.. Ook geen stolsels, maar misselijkheid is minimaal en zwangerschapstest was gisteren ook niet meer zo donker? Wel goed positief, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat het een miskraam was.. Helaas! 2e alweer.. En dat voelt zo rot! Hoe is t bij jullie?
Ik heb bij 7 wkn bloeding gehad en meteen gebeld, jullie niet? Ik zou niet hebben kunnen wachten tot eerste geplande echo...
Ik heb meteen gebeld, maar de vk zei dat nu de kans er ook nog was dat ze het niet goed kon zien.. Dus dat het geen zin had.. Terwijl ik nu maandag zou moeten komen! Beetje vreemd allemaal.. Was het bij jou ook een miskraam? De vorige keer voelde het gewoon ook echt alsof het fout was & nu ben ik er niet 100% zeker van.. Ook omdat er geen stolsels zijn, althans echt minuscule stukjes.. Vorige keer was ik iets minder ver en verloor ik echt een vruchtje. Nu dus nog niet.. Maarja het oude bloed blijft wel doorgaan! Helderrood bloed is maar 1 dag geweest
Ik ben pas stolsels gaan verliezen toen we gisteren de mk zijn gaan opwekken Ik had enkele roze afscheiding en een gevoel van dat het mis was. Inmiddels was misselijkheid en ijzersmaak ook weg. 12 dagen enkel bruin afgeveegd maar toch een mk...
En nu heb ik vanochtend ineens tweemaal moeten spugen.. Wat is dit toch? Helemaal geen klachten meer en nu ineens spugen.. Mijn borsten zijn ook niet gevoelig (waren ze ook nog niet geweest deze zwangerschap, maar toch) en ook niet echt groter.. Miss wat steviger! Ik zou vandaag 7 weken zijn.
Wanneer echo? Morgen toch? Anders mirgen bellen en vragen Want met 7 wkn zouden ze echt iets kunnen zien, ook aan de grootte van vruchtje kunnen ze dingen afleiden
Hier ook misselijkheid en bijna spugen, terwijl ik al zeker weet dat het kindje niet meer leeft (dinsdag op de echo gezien). Ik verlies ook ni al 6 dagen bloed, wat afwisselt tussen bruinverlies en echt donkerrood met kleine stolseltjes en slijm. Jammer dat je lichaam soms zwanger kan blijven voelen he?