Hee allemaal, Sinds gisteravond heb ik last van bruin bloedverlies en vanavond leek het zelfs zwart bloed. Het is niet super veel maar ook niet weinig. Ik heb ook al de hele dag buikkrampen en pijn in mijn onderrug, het voelt alsof ik ongesteld ben.. Ik maak me best wel zorgen nu maar ik weet niet of dat terecht is. Iemand die hier meer verstand van heeft?
Het kan echt twee kanten op gaan. 1 op de 5 vrouwen heeft bloedverlies tijdens de zwagerschap. Bij 50% gaat het goed, bij de andere 50% niet. Er is dus helaas niets over te zeggen. Omdat je nog maar 5 weken bent denk ik dat een echo nog niet veel uitsluitsel zal geven en dat je helaas eventjes geduld zult moeten hebben.
Het wat rot en onzeker zoals hierboven al gezegd: het kan beide kanten op gaan. Vaak is het wel zo dat bruin of rose verlies nog niets hoeft te betekenen. Zodra het rood wordt, is het vaak wel echt mis, maar zelfs dat kan nog goed gaan. Het is helaas echt afwachten. Sterkte!!
Zoals de rest zegt Evt je Vk bellen morgen en je eerste afspraak vervroegen. Gevoel van menstruatie kun je bij zwangerschap ook voelen. Je lichaam is vaak toch ingesteld elke 4/5 wkn een menstruatie te hebben dus gevoel kan er zijn, hoeft niks te betekenen
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen meteen bellen want ik heb er nu helemaal geen goed gevoel meer over.. Bloed is rood en meer geworden