hoe lang bloeden na miskraam 9 weken??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Palmboompje, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Ik heb 2 weken terug een miskraam gehad met 9 weken. Paar dagen daarvoor nog een echo met kloppend hartje :(
    Sindsdien is er bloedverlies geweest, de ene dag meer dan de andere. 2 dagen terug was t ineens weg en sinds gister weer in alle hevigheid begonnen :( Snap er niets van...ben er zo klaar mee, weer maandverband etc. Is dit nu weer een menstruatie of nog steeds van miskraam?

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier met 7 wk een miskraam gehad. Ik heb toen een goede week gebloed en toen was het klaar. Daarna 28 dagen tot ik weer ongesteld werd. Dit lijkt me wat te snel voor een nieuwe menstruatie. als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen en je vraag voorleggen.

3. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Ik was 7w4d en mijn bloeding heeft een klein weekje geduurd. Is er al gekeken of je baarmoeder helemaal schoon is? Misschien is er iets achtergebleven wat voor een bloeding zorgt?

4. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Heb de dag van miskraam n echo gehad en daar was toen niks meer in te zien. De gynaecoloog zag wel nog bloedstolsels die er nog uit zouden moeten komen. Dit zou mijn lichaam zelf moeten doen/oplossen. Denk dat ik morgen maar weer even ga bellen om een afspraak in te plannen. Lijkt me ook geen menstruatie. Deze komt normaal altijd om de 28 dagen.

Bedankt voor de reactie's.

5. Angros

Angros Lid

16 aug 2015
    96
    0
    0
    Na mijn ma die loskwam op 12 augustus heb ik een kleine 2 weken gebloed. Na afname van het bloeden na een dag of 5 is het bij mij daarna ook weer toegenomen voor het definitief stopte. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even contact opnemen met je vk/gyn. Succes!

6. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Bedankt voor je bericht. Net gecurreteerd, er was nog een restant in mijn baarmoeder. Maar goed dat ik vrijdag ben langs gegaan voor een echo want ik ga dit weekend op vakantie. Nu hopen dat het bloeden snel stopt.

Deel Deze Pagina