Na onze 3de ivfbehandeling kon ik vorige week eindelijk een gat in de lucht springen. We hadden eindelijk een positieve test in handen. We hebben helaas maar een paar dagen mogen genieten van ons geluk. Donderdagavond kreeg ik last van bloedverlies, vrijdag meteen contact opgenomen met het ziekenhuis. Het hoefde nog niets te betekenen, maar het kon ook een dreigende miskraam zijn. Advies gekregen dinsdag nog een test te doen. Het bloedverlies ging het weekend gewoon door, maar niet zo erg als een menstruatie. Ik hield het gister niet meer en heb nog een test gedaan, wederom positief. Meteen weer contact opgenomen met het ziekenhuis. Daar kreeg ik het advies om 1 oktober nog een keer te testen en als deze positief was dan kreeg ik 8 oktober een echo. Jammer genoeg zal deze echo niet meer nodig zijn, gisteravond ben ik ons vruchtje helaas verloren. Ben zo intens verdrietig en het doet zo'n pijn. Dit was onze laatste ivfbehandeling en dan zo'n afloop. Ik hoop dat ik dit ooit een plekje kan geven, maar voor nu rest mij alleen verdiet. Naatje
Och meid, wat verschrikkelijk. Dit was niet de afloop waar je op hoopte! Dan had het beter gewoon af kunnen lopen zonder ooit een positieve test te hebben gehad (tenminste dat stel ik me voor) Veel kracht toegewenst om dit te verwerken, zeker ook omdat de behandelingen niet verder zullen gaan. Kalush
Wat ontzettend verdrietig voor jullie. Wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verdriet en hopelijk gebeurd er toch nog een keer een wondertje.
Heel veel sterkte! Mag ik vragen hoe het komt dat dit de laatste behandeling is? Ik ken nl niet zo veel van die behandelingen. Wil dat dus zeggen dat er enkel nog hoop is op de natuurlijke manier? Sorry voor mijn vragen hoor!
We hadden van te voren met de ivfarts afgesproken dat we maar 3 behandelingen zouden doen. Maar idd op natuurlijke wijze is door omstandigheden niet meer mogelijk. Naatje
Maar kunnen jullie niet dan alsnog opnieuw met ivf beginnen of willen jullie dat niet? Wat gaan jullie nu dan doen? Gaan jullie nog wel proberen om kinderen te krijgen? xxx Joyce heel veel sterkte.
Nee, wij krijgen maar 3 behandelingen vergoed van de verzekering en hebben niet het geld en om verder te gaan. Naatje
Oh wat erg ik wist dat niet. Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben. oh dat is echt erg. Ik hoop dat het misschien toch op de natuurlijk manier gebeurt ook al is de kans klein. Heel veel sterkte samen. xxx joyce
Oh mijn hemel, wat afschuwelijk voor jullie Ik kan niets anders doen dan jullie heel veel sterkte wensen.
Och heden, wat vind ik dat erg voor jullie. Sterkte ... Ik weet verder niet wat te zeggen, heb geen woorden...
Beste Naatje, vreselijk zeg, dat jullie dit moeten doormaken. Heel veel sterkte toegewenst om dit allemaal te verwerken en een plekje te geven.
Hoi Naatje30 Had je gezien bij de mei-mama's. Heb afgelopen maandag ook mk gehad. Maar goed, ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en succes in de toekomst! x Wendy
meid wat vreselijk voor je ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en heel veel geluk in de toekomst.
Echt erg zeg! Ik hoop dat er nog wonderen bestaan! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!
Ik ben echt een emobom. Ik kan de hele dag alleen maar huilen. Het bloedverlies houd ook nog steeds aan en ik heb flinke pijn in mijn buik. Ik had gister het ziekhuis gebeld maar die kunnen niets voor mij doen. Ik moet maandag nog een test doen, ach deze zal nog wel positief zijn. Gezien de pijn die ik heb zal mijn baarmoeder nog niet helemaal leeg zijn. Dan mag ik weer bellen en dan moet ik waarschijnlijk toch 8 oktober komen voor de echo, dat is nog ruim ander halve week. Hoe kan ik dat nu volhouden, de pijn is ondragelijk. Zo kan ik niet beginnen met verwerken, ik zit er nog midden in. naatje
Update 28 september: eidenlijk mag ik naar het ziekenhuis Hier even een update van mij. Vandaag weer contact gehad met het ziekenhuis. Eindelijk namen ze me serieus en mocht ik komen. Na heel veel onderzoek zijn ze erachter gekomen dat ik een baarmoedermond ontsteking heb. Door het bloedverlies is er een opening ontstaan in mijn baarmoedermond. zo hebben bacterien de kans gezien omhoog te gaan, vandaar de flinke pijn. Hiervoor krijg ik een antibiotica kuur. Ook hebben ze een echo gemaakt, tot onze verbazing zagen ze nog 1 vruchtzakje zitten. Er is er dus maar een tussen uit gepiept. Het is alleen nu nog niet te zeggen of er hartaktie is. Daar is het nog te vroeg voor, 5 weken en 4 dagen. Morgenvroeg moet ik weer bellen met het ziekenhuis om te bespreken hoe het gaat en maandag heb ik opnieuwd een echo. Naatje
tweede miskraam in een week Na gister een beetje positief nieuws te hbben gehad. Moest ik vanmorgen weer het ziekenhuis bellen hoe het nu ging. Helaas kon ik alleen maar melden dat het bloedeverlies alleen maar erger was geworden en de pijn nog steeds niet weg was. We konden weer meteen komen gelukkig. Dar hebben ze mteen weer bloed geprikt en een echo gemaakt. Helaas hebben we te horen gekregen dat ook dit vruchtje het niet gaat redden, de tweede miskraam in een week. Ik moet nu thuis afwachten tot alles eruit is en heb pijnstilling gekregen. Maandag moet ik opnieuwd terug om te kijken of de baarmoeder al schoon is. Ik ben echt helemaal lam geslagen, wat een vreselijke week. Twee ukjes in een week verliezen, hoe kom ik dit ooit te boven? Naatje
Naatje... Wat een verhaal...woorden schieten me tekort. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Als advies wil ik je meegeven dat je hier je verdriet kan delen met lotgenoten. Ik heb zelf 3 mk's gehad in 7 maanden tijd. En dit forum is voor mijn een giga uitlaat klep geweest. Dus schroom niet om hier je emoties te laten gaan. Nogmaals heel veel sterkte. Liefs Silla