Zeurende buikpijn bijna 37 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kusjes1986, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè meiden ondanks dat dit mijn derde is kan ik het me niet herinneren.
    Ik heb sinds vanacht half 5 last van zeurende buikpijn. Niet echt een harde buiken gevoel deze herken ik doordat ik ze ook wel heb. Alleen vandaag anders. Buik is wel gespannen en staat straks maar echt pijn doet het niet. Alleen zo'n zeurende pijn. Meisje is ook erg rustig in vergelijking met andere dagen. Herkent iemand dit?

2. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik heb geen ervaring maar zou het niet kunnen dat je wat ontsluiting aan het maken bent? :)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het kan inderdaad zijn dat het voorwerk is en dat je meisje daardoor rustiger is. Houd het goed in de gaten en wanneer je het niet vertrouwt gewoon je VK bellen voor een extra controle.

4. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ga zo eerst maar eens een warm bad nemen. Lekker is het in ieder geval niet. Moet idd bij de eerste beste weeën gelijk bellen ivm de snelheid van de vorige bevallingen. Beide kids zijn geboren met 39 weken. Nu zal het nog wel een beetje vroeg zijn ondanks dat dit meisje 2.5 week voor ligt op groei en de andere 2 kleintjes waren. Maar voor mijn gevoel hoef ik nog niet te bellen want ze kunnen toch niks doen haha.

5. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik had gisteren ook een zeurende buikpijn. Met gespannen buiken. Ook had ik wat lage rugpijn. Niet lekker. Ik ben 36,3 dagen.
    Nu is het weer over. Misschien indalen?
    Bij mij lag afgelopen woensdag de kleine nog niet helemaal vast. Vanavond weer controle dan zal ik wel horen of hij/zij nu wel vast ligt.
    Als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen.

6. Puck123

Puck123 Bekend lid

22 dec 2014
    582
    291
    63
    Ik denk ook aan indalingsweeën. Ik heb hier ook last van gehad in de vorm van zeurende buikpijn.

7. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kun je dat nog steeds hebben nadat het kindje is ingedaald en vast ligt? Ze is al 2 weken ingedaald en sinds vorige week ligt ze vast. Heb do weer controle zal het wel horen 😊

Deel Deze Pagina