He dames! Ik heb een vraagje. Hoe lang blijven de kwaaltjes na miskraam? 7 maart ging het helaas mis na 6weken zwangerschap. Maar op de dag van vandaag ben ik steeds zo moe misselijk en duizelig ook heb ik nog steeds enorm last van mijn borsten. Zit dit tussen mijn oren of kan dit? Liefsl
Hoi, heel veel sterkte met de verwerking, het is pittig. Ik heb in januari een mk gehad, en zie nu mijn banner. Het kan erg snel gaan bij mij is mijn gewone cycles gestart op de dag dat de mk begon. 2 weken later (incl. een week bloeden) waren bij mij de hormonen totaal weg, ik had toen nog een controle bij de vk om te kijken of alles weg was. Ik heb toen tevens een test gedaan (dit was om een verborgen bzz uit te sluiten). Mijn test was toen al negatief. 2 weken daarna had ik vruchtbaar slijm en was gelukkig meteen weer zwanger. Het blijft nu wel even spannend, want het blijft natuurlijk wat onzeker allemaal maar het kan dus snel gaan. Ik hoop dat dit je een beetje kan helpen.
Ik moet zeggen dat de kwaaltjes bij mij snel over waren. Helaas is het afgelopen weekend op 1e paasdag misgegaan bij 10 weken. Het zwanger gevoel was vrijdag avond ineens weg bij de eerste veegjes bloed. Het gekke is dat, ondanks dat ik slechte nachten heb gehad, mijn energie weer terug is. En de trek in koffie. Ik heb trouwens weinig kwaaltjes gehad tijdens deze zwangerschap (geen misselijkheid en pijnlijke borsten), ik was alleen echt extreem moe! Ik weet niet wat er normaal voor staat, maar bij mij was het snel over. Misschien dat er bij jou ook iets anders meespeelt? Emoties kunnen zich ook lichamelijk uiten. Sterkte in ieder geval met verwerken!
mijn de eerste miskraam (6 weken) had ik kwaaltjes (en veel bloedverlies) tot ruim 5 weken na start miskraam. HCG wou toen niet zakken vanwege restweefsel wat in m'n eileider zat. Deze miskraam, eigenlijk een dag of 3 na de curettage alle kwaaltjes weg. Alleen bloedverlies blijft. Veel sterkte meid!
Bij mij waten de kwaaltjes ook vrij snel weg behalve de keren met restweefsel. Toen duurde het wat langer.
Lieve dames bedankt voor jullie bericht! Ben voor de zekerheid toch even bij de dokter geweest. En deze zei dat de griep ook heerste. En dat ik de kwaaltjes verwar met een griepje. Had deze vraag omdat ik dit niet herkende bij mijn andere miskramen. Maar zo te lezen is dit dus ook bij iedereen verschillend ☺
Hè meiden toch even een vraagje deze test heb ik gistermiddag gedaan had toch mijn twijfels. ( hoop dat toevoegen van afbeelding lukt) licht maar toch een duidelijke streep. Nu testen ik vanochtend weer omdat ochtend urine toch iets meer hcg bevat. Maar nu een veel lichtere streep. Snap er niks meer van.
Ja als je nog kwaaltjes had, betekend dat er nog hcg in je lijf zit en dat je positief test, en dat de testen ook lichter moeten worden. Zou over 2 weken nog eens testen en kijken of hij dan helemaal wit is! Sterkte meis!
Op aandringen van vriend omdat ik steeds blijf spugen als ik iets Sterks ruik een test gedaan. Kan het zijn dat ik opnieuw zwanger ben? Sorry voor al mijn onzekerheid.
Volgens mij, als je een snelle herstel en opnieuw een eisprong hebt gehad, zou het weer een nieuwe zwangerschap kunnen zijn. Wil je niet te veel hoop geven maar in 2012 heb ik ook een miskraam gehad en nog geen 4,5 week later had ik een positieve zwangerschapstest in handen. Ik zou even doortesten en eventueel contact opnemen met een verloskundige en de situatie uitleggen. Ik mocht toen voor een vroege echo om te kijken of het idd een nieuwe zwangerschap was.
Hoi ik denk dat het voor iedereen anders is na een mk ik heb zelf in feb een mk gehad 2 week later getest en alle hcg was uit mijn lichaam. Aan je foto te zien zou je indd denken dat je weer zwanger bent maar ik zou als ik jou was over 2 week nog een keer een test doen dan weet je het zeker, of anders een afspraak maken met de vk ik wens je in elk geval heel veel sterkte toe met het verlies