2de miskraam achter elkaar

Discussie in 'Miskraam' gestart door tally22, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Met moederdag een mooie positieve zwangerschapstest!! Durfde er eigenlijk niet echt van te genieten omdat ik in september een mk heb gehad, en niks is dan meer onbezorgd! De wc wordt je grootste vriend en ergste vijand tegelijk! Toch heb ik mijn best gedaan erin te geloven, en een zwangerschapsdagboek gekocht, wat kleding aangeschaft om het zo lang mogelijk te verhullen ( ik heb al een flinke opgezette buik voor mijn nod) maar helaas mocht het weer niet zo zijn! Zondag had ik bij het afvegen een klein beetje helder rood bloed, dat stopte en ik bleef hoop houden! Maar helaas zette het maandag in de middag toch door met vandaag het ergste gedeelte! Volgems mij heeft mijn lichaam al veel opgeruimd, vruchtje is vanmorgen afgekomen en daarna is de hoeveelheid bloed ook minder geworden.
    Maar wat een inmens verdriet doet dit!! In de mk van september was ook heel verdrietig, maar wij kregen diezelfde dag te horen dat mijn vader ongeneeslijk ziek was. In die tijd werd ik sowieso geleeft door verdriet en onzekerheid! Mijn vader is na een heel kort ziekte bed in november gestorven. Het verdriet om mijn vader overheerste natuurlijk enorm. Maar nu bij deze mk is er weer zo een groot verdriet! Alles is zo pijnlijk! MvM afzeggen, banner weer aanpassen, dagboek bij het dagboek vam de vorige mk in de kast leggen ect.
    En ik weet dat ik me heel gelukkig en rijk mag prijzen met onze prachtige zoon! En dat doe ik zeker! Ik besef maar al te goed wat een wonder hij is!!!!
    Ik wilde dit gewoon even kwijt, vandaar dat ik het hier neerzet!

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hele dikke knuffel!
    Wat ontzettend verdrietig en wat krijg jij veel te verwerken! Heel veel sterkte. Ik hoop dat je veel steun van je naasten krijgt.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Sterkte meid!

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Met 5 weken is een vruchtje nog niet herkenbaar hoor. Waarschijnlijk heb je een stolseltje verloren.
    Als het bloedverlies minder wordt heb je meestal het ergste achter de rug.

5. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    sterkte, hopelijk snel een beter bericht.

6. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

10 okt 2011
    134
    0
    16
    wij hadden ook met moederdag een positieve test. deze is afgelopen zaterdag door een miskraam ook beeindigd. sterkte.

7. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Maakt dat uit dan? Sorry vind het een beetje een aparte reactie!

Wil je heel veel kracht en sterkte wensen!

8. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Bah wat vervelend. Sterkte!
    Het zijn helaas lastige dagen. Probeer zo veel mogelijk van je zoontje te genieten en hou vol. Knuffel!

9. Grace1987

Grace1987 Lid

18 apr 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte gewenst meid, wat een verdriet. Het kan zo oneerlijk zijn en voelen.. Hou hoop en veel sterkte!!

10. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie lieve reacties!

Ik merkte dat ik ook wat moeite had met de reactie van zonnetje, heb besloten hier in eerste instantie niet op te reageren omdat dat dan vanuit mijn boosheid zou zijn.
    Wat ik er wel nog over wil zeggen is, dat het niet uitmaakt of het wel of niet het vruchtje was!? Ik heb het gezien, het leek erop en het was MIJN gevoel en emotie erbij! Volgens mij gaat het niet om feiten maar vooral om het verdriet wat zoiets met iemand doen, en als mijn manier is om afscheid te nemen van een stuk stolsel dan is dat mijn manier! Dus voor mij heeft die reactie geen meerwaarde, maar zorgt het vooral ervoor dat ik twijfel aan wat ik gezien heb!? Ik heb besloten niet te twijfelen, maar het te zien als mijn beleving/ervaring.
    Dit zet ik hier neer omdat ik ook hoop dat men vooral bij de belving van een situatie van iemand blijft! Die kun je vanaf een scherm niet in vullen of mee beleven!

11. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik bedoel t niet verkeerd hoor. Maar je kunt heel veel stolsels verliezen. Dat t niet bij dat ene hoeft te blijven. Dat je denkt dat t klaar is en er nog verl volgt ofer afscheid van neemt terwijl je nog eea kunt verwachten. Of dat de mk zelfs nog niet volledig is.. De termijn maakt t verdriet niet minder. Geloof me ik weet er alles van.

Deel Deze Pagina