Miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door newlywed2010, 10 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Vandaag precies een week geleden had ik een positieve test in handen, clearblue 1-2 weken. Dolblij en gisteren samen met mijn vriend een beetje gewend aan het feit dat we ouders gingen worden. Gisternacht begon ik te vloeien. Ik schrok me wezenloos en belde vanmorgen meteen te vk. Ik mocht vanmiddag voor een echo komen en ze zagen een zwarte vlek, maar geen vruchtholte.
    Ze zei of het is een jonge zwangerschap of een miskraam. Ik moet volgende week terugkomen voor een echo. Mijn gevoel zegt dat het niet goed zit, omdat ik bloed verlies. Het is niet gigantisch veel, meer een lichte ongesteldheid. Wat denken jullie of komt dit iemand bekend voor?
    Vandaag was echt een achtbaan van emoties, ontzettend verdrietig geweest, dan weer relativeren en blij zijn dat ik zwanger kan worden. Maar het blijft enorm rot.

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Wat vervelend die onzekerheid :(

Je zou ongeveer 5 weken moeten zijn? Dan is het mogelijk dat je nog niet veel ziet op de echo. Bloedverlies hoeft ook niet veel te betekenen, maar
    Kan wel.

Dat is nou ook het lastige en maak het onmogelijk je vraag te beantwoorden. De 1 heeft een positieve ervaring na bloedverlies, de ander niet.

verlies je ook (kleine) stolsels? Dat icm langdurig bloedverlies vind ik
    Geen goed teken. Kramp hoeft nog niet zozeer, dat had ik ook niet en ook een miskraam gehad met 8 weken.

Heel veel sterkte...

3. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Ja ongeveer 5 weken nu. Voor mijn gevoel heb ik nu een miskraam en ben ik het al aan het verwerken. Baal er zo enorm van.. had gisteren zo'n zwangerschapsdagboekje gekocht en daar paar dingetjes in geschreven en als ik die zie moet ik huilen. Heb het maar weggelegd.
    Over een paar dagen kijk ik er vast al anders tegenaan, maar voor nu voelt het nog zo kl#$te

4. Kiekeboe4

Je gevoel kun je niet helemaal op af gaan..

Verlies je ook stolsels?

Sterkte in ieder geval.

5. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Ik lig inmiddels in het ziekenhuis. Het was een bbz en het vruchtje zat in mijn rechter eileider. Het is heel snel gegaan allemaal, kreeg gisterenmiddag opeens helse pijnen in mijn buik en 3 uur later lag ik op de OK. Gelukkig is mijn eileider gespaard..

Ik scheen een kleine verkleving te hebben door een eerdere blinde darm operatie. ..

6. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Jeetje.. Sterkte met het herstel en verlies!

7. Kiekeboe4

Het getsie! Gelukkig is je eileider bespaart.

Veel sterkte en beterschap!

8. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ow, wat naar! Ik weet precies hoe je je voelt! Heel veel sterkte en een spoedig herstel!

9. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Het gaat inmiddels weer wat beter. Nu positief weer naar de toekomst kijken:) eerst maar eens goed herstellen ..

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He wat naar zeg :( Heel veel beterschap en heel veel geluk voor de toekomst! X

11. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie dat je 2 keer een bbz hebt gehad, ben je toen ook twee keer geopereerd? :$

Deel Deze Pagina