Miskraam ??

Discussie in 'Miskraam' gestart door CaRu, 18 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Vandaag ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger na een ICSI behandeling. Begin dit jaar heb ik een Missed abortion gehad en ik ben heel erg bang dat ik nu een miskraam krijg.

Gistermiddag had ik na het afvegen heel licht roze bloedverlies/afscheiding op het wc- papier zitten. (sorry kan het niet echt anders verwoorden) Daarna heb ik nergens last van gehad en zojuist ben ik weer naar de WC geweest en was het heel licht bruin, beetje vermengd met mijn urine, en zag ik heel een klein stolsel of misschien was het een klein klontje van mijn afscheiding die op het WC-papier lag.

Ik heb mij HA net gebeld met de vraag of ik een bloedtest mag om te kijken of mij HCG nog op peil is, maar heb het idee alsof ze mij vanmiddag kan afwimpelen.

Moet ik mij zorgen maken ?

2. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik kan me je zorgen heel goed voorstellen!!

Het kan beide kanten op gaat. Licht bloed hoeft niets te betekenen, maar het kan wel wat betekenen... Ik help je hopen dat het goed gaat. Het enige wat je kan doen is afwachten, hoe moeilijk ook 😔

Zelf vanmorgen precies hetzelfde.. Zo nuchter als ik jou kan zeggen dat je alleen maar kan afwachten, zo onrustig wordt ik er zelf ook van en zou ik de komende dagen ook het lieft iedere dag mijn hcg laten testen, zwangerschapstesten willen doen en smeken om alvast een echo... ik snap dus volkomen de spanning waar je nu in zit

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zolang je geen rood bloed verliest en krampen krijgt moet je proberen om relaxt te blijven.
    Ik heb7 miskramen gehad die begonnen met bruinverlies wat al snel rood werd en krampen....deze zwangerschap heb ik 2 dagen bruine afscheiding gehad en dat gaat tot nu toe wel goed.

Je kunt niks anders doen dan afwachten, doodeng allemaal. Bruin is oud bloed en kan nog van innestelen zijn. Sterkte met de komende zenuwslopende tijd.

4. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Al na 3 dagen positief getest kreeg ik dit ook, later ook wat meer rood ook helder bloed. Had geen stolsels dat niet.
    Vandaag voor de tweede keer het hartje gezien dus kan echt alle kanten op hoor.
    Sterkte met afwachten

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb pas (afgelopen weekend ) ons kindje verloren op 5 weken en 4 dagen zwangerschap. Het begon bij mij met bruinverlies vanaf de eerste positieve urinetest. Dit bruinverlies hield 11 dagen vol en werd afgelopen weekend dus rood. Wij meteen naar spoed. Heg vruchtje zat er toen nog. Maar heel de dag verder lage rugpijn gehad en menstruatiepijn en verder rood bloed verloren met stolsels. De maandag na het weekend terug naar gyn en vruchtje was weg. Verschrikkelijk. Wij waren ook na een lange medische weg eindelijk zwanger van de eerste cryo uit icsi 4.

6. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Dag Dames,

Ik had maandagmiddag dus een klein veegje rood bloed en raakte hierdoor volledig in paniek. HA en ziekenhuis (waar ik een ICSI-behandeling volg) kunnen niets voor me doen. Ik was helemaal van slag zou het dan nu alweer klaar zijn ?:(

Gisteren heb ik een dagje thuis gezeten, omdat ik de miskraam thuis wilde opwachten, maar ik heb helemaal niets meer gehad. Een speldenknopje bruine afscheiding in de avond, maar dat is niet echt noemenswaardig. Tegen 10.00 uur vanochtend had ik alleen weer een klein veegje bruine afscheiding.

Ik weet gewoon niet meer wat ik hiervan moet denken. :(

Och Lena.. Wat vreselijk ! Ik wens jou en je partner heel erg veel sterkte !!!!

7. babyjoris

babyjoris Lid

17 jan 2014
    76
    0
    6
    Loppem
    Enige wat je echt kan is afwachten. Ik snap je angst.
    Op een echo zien ze helaas nog te weinig

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het is ook vreselijk spannend en eng. Zolang je geen helderrood bloed verliest met enorme krampen moet je proberen wat vertrouwen te houden. Dat is ontzettend moeilijk, dat weet ik. Maar wat je nu verloren bent aan verkleurde afscheiding kan komen van innesteling of bijv een geknapt adertje door niezen, drukken bij harde ontlasting of sexueel contact oid.

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik had geen enorme krampen bij mijn miskraam, enkel rugpijn. Een gewone menstruatie doet bij mij veeeeeeel meer pijn dan de miskraam. Ik verlies nu (als enig verschil) veel meer bloed dan bij een menstruatie. Het loopt eruit alsof het nog een paar weken kan aanhouden. Pff

10. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Gisteren heb ik mij laten testen op blaasontsteking en bleek dat ik dit ook had en kon mij hierdoor een beetje geruststellen. Helaas kreeg ik vanochtend hevige krampen en heb ik meteen het ziekenhuis gebeld en mocht gelijk komen. Al gauw werd duidelijk dat de eitjes ( die te klein waren tijdens de punctie) allemaal waren gegroeid en ongeveer 4cm waren op dit moment. Heb er een stuk of 8 zitten en dit verklaarde ook mijn pijn. Gelukkig was er met de baby niets aan de hand. Alles zag er normaal uit en hij zei dat hij zelfs al een hartslagje zag ! Dit ondanks dat ik morgen nog maar 6 week heen ben. Ik heb mijn bloed laten afnemen en ik moet dinsdag terugkomen voor een uitslag.

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat fijn dat alles goed is met de baby!!

Die achtergebleven follikels moet ik dat zien als een soort van overstimulatie wat ontstaat door het hcg van de zwangerschap?

12. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Hoi Panter !

Bij de punctie waren de kleine follikels (kleiner dan 10mm) niet weggehaald, omdat ze niet goed genoeg waren voor een bevruchting. Deze zijn gewoon door gaan groeien en inderdaad ik heb dus een overstimulatie nog gevormd. Ze waren vrijdag 5 cm en zijn nu gekrompen naar 4 cm dus ik hoef niet opgenomen worden.

Met de baby gaat het perfect. De verloskundige was heel erg enthousiast ! Mijn bloedwaarden konden niet beter en het hartje was duidelijk te zien !! Hartslag van 120 !!!!:D:D

Enorme opluchting en maak me ook niet druk meer om een miskraam. Ik kan me langzaam weer ontspannen.

Deel Deze Pagina