Hallo meiden, Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Ik weet dat jullie me ws toch niet gerust kunnen stellen... Na anderhalf jaar oefenen was ik eindelijk zwanger. In mei heb ik een miskraam gehad en ik was dus al best onzeker, maar woensdag was moeders voor moeders geweest en een vet positieve test, daardoor begon ik me iets minder onzeker te voelen. Vandaag 5w2d zwanger. Vannacht had ik buikpijn, maar door de blaasontsteking dacht ik, of doordat ik last van mijn darmen heb. Vanmorgen stond ik op en ik voelde het bloed zo uit me lopen. Echt, ik was helemaal verbijsterd. Gelijk naar de huisarts en die kwam tot de zelfde conclusie als ik; weer een miskraam. Alleen, sinds ik bij de huisarts geweest ben geen bloedverlies meer en geen buikpijn, terwijl ik vorige keer enorm veel pijn en bloed had. De verloskundige geeft t nog wel een kans dat t goed zit, maar ik weet t zo net nog niet. Ik voel me zo onzeker nu...
He bah meis, wat een toestand, hoever ben je? Kan je geen echo krijgen om te kijken hoe het zit. Ik zal duimen voor je dat het toch niets is, heel veel sterkte.
HEY ZENA.. Ik wil je niet blij maken met een dode mus. Maar vriendin van mij had 2 weken lang bloed verlies en was ook bang voor een miskraam. Maar ze is nog steeds zwanger! En ze is nu 13 weken en op de echo was alles goed! Dus hopen dat het bij jou ook nog goed komt! Liefs Sam
o meis. Ik begrijp je onzekerheid hoor. Vooral omdat je juist bang bent dat het fout is. Hoe erg was je bloed verlies? Omdat het namenlijk niet altijd fout hoeft te zitten met bloedingen. Als de vk al hoop geeft kan je het beter zelf ook doen. Zover ik weet bloed je toch zeker wel langer dan een dag bij een mk hoor. Probeer nog een beetje hoop te houden. Ook al is het zo moeilijk
Vervelend is dat he. Ik heb ook last van bloedverlies. Ik heb een echo gehad en daar was wel nog een vruchtzakje te zien. Volgende week donderdag mag ik weer heen en dan is het erop of eronder. De arts die de echo heeft uitgevoerd zei ook tegen mij dat het alle kanten op kan gaan (hij zei: het kan vriezen of het kan dooien) Hierdoor zit je natuurlijk wel meer in de zenuwen, ook omdat je bijna alleen maar vervelende verhalen erover leest. Maar je leest ook goede verhalen en daar moet je je maar aan vast proberen te houden.
liefste zena, wat een toestand, hopelijk zit alles nog goed en hoef je verder geen zorgen te maken. Duim voor je
hee zena.. ik wens je veel sterkte in deze onzekere tijd meid. ik zal voor je duimen op positief nieuws. liefs evi
BEdankt lieve meiden! Hier gaat t wel. Geen pijn gelukkig en het bloedverlies is nog steeds heel minimaal. Net een test gedaan en die was nog erg positief (zal hem zo in mn album zetten). Dus heel voorzichtig nog een klein beetje hoop!
als ik mijn vorige miskraam als 10 hou, nu..2 denk ik...En vorige keer heel veel pijn. Nu helemaal niet.
Nee geen stolsels, alleen maar bloed. Nu is het voornamelijk oud bloed en wat slijm. Pfff. die onzekerheid is echt killing!
Hey Zena, jeetje meis das minder zo,die onzekerheid! Ik hoop dat het nog goed is met jullie beebje.. [-o< Sterkte meis! Liefs Dais.. -x-
Hi Zena, heb je al een afspraak voor echo morgenvroeg? Heel veel sterkte met de onzekerheid. Ik heb vorige week een mk gehad. 1x 's nachts pijn gehad die niet te houden was. Zweten en bijna flauwvallen. Als je nog geen pijn hebt gehad zit het misschien nog hartstikke goed. Ik duim voor je. xxx
Hoi Zena, Brr wat moet jij in onzekerheid zitten! Dat is de grootste nasleep van een miskraam te hebben gehad, dat je nooit meer een onbezorgde zwangerschap zal hebben. Nu heb je bloedverlies, dat maakt het nog onzekerder en angstiger. Ik hoop dat je snel een echo krijgt of het bloeden stopt. Heel veel sterkte! Groetjes Esmee
Hallo meiden, ik ben net terug uit het ziekenhuis, we hebben een echo gehad. En hierop was HELEMAAL NIETS te zien! Zo raar! Ik snap er niets van. Ik zou vandaag 5w5d zijn, dan moet er toch iets zijn? Ik heb nog geen halve menstruatie aan bloed verloren en géén stolsels en toch is er niets te zien. De gyn zei zelfs, ik vraag me af of je wel zwanger bent (nee...die lijntjes teken ik zelf op de testen en ik ben hier voor de lol...nou goed! Grrrr!) Ik heb bloed laten prikken en vrijdag weer terug en weer een echo. Ik snap er echt helemaal niets van!Gisteren mn laatste testje er tegenaan gegooid en die was hartstikke positief nog! Ik snap er niks van.
jeetje zena, wat raar zeg. en kan het misschien een bbz zijn? heb het zelf nog niet meegemaakt. Ik hoop voor u dat bloed toch een aanduiding geeft van zwangerschap