hcg zichtbaar test

Discussie in 'Miskraam' gestart door romyatilla, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hoelang bleef bij jullie de test 2 strepen aan geven na een mk van ongeveer 4 weken en 3 dagen?

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    O nee Romy, is het weer mis gegaan? Ik heb niet meer getest nadat mn test afliep, maar ik gok 2-3 dagen. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel hcg er in je lijf zit op het moment van een miskraam, maar als hij zo vroeg komt zal dat niet zoveel zijn. Sterkte.

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hoi Frummels,

Voor mij gedachte was ik 5 weken, maar de cb indicator bleef op 1-2 (3 tot 4 weken) staan, dat zegt eigenlijk al dat ik niet genoeg hcg had om naar 2-3 te gaan (4 tot 5 weken).

Nu 5 dagen na het bloeden heb ik wel een lichtere test, maar nog geen tuurtest.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoi Romy

Je hebt bloedverlies (gehad) en niet oplopende testen?
    Pfff heftig.. Je test op de foto is iig erg licht voor de termijn dus idd geen goed nieuws.. Ik heb alleen ma gegad en na de curretages niet meer getest.
    Maar je hebt 4 mk gehad nu? Heb je al onderzoek laten doen? Chromosoomonderzoek, stolling, schildklier etc

5. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Lijkt mijn geval wel....

1 augustus 1_2 op de cb
    3 augustus 2_3 op de cb
    en op 5 augustus weer op 1_2 :(
    Ik verlies geen rood of bruin maar wel sneeuwt het in mijn urine,allemaal witte vlokjes en draadjes.(dit begon op 5 augustus).

Streepjes op de kv worden toch wel iets lichter,en ik zou 19 augustus voor de eerste echo (7weken) gaan maar ben bang dat ik het ook niet ga redden.
    Ik heb ook nul kwaaltjes,geen zere borsten,misselijkheid of wat dan ook.

Meid wat een ellende he:(
    Het lijkt wel of we gewoon niet (meer) mogen....

6. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hey jawel, had wel donkere testen, bijna knallers.

Alleen Clearblue digital sprong maar niet van 1-2 naar 2-3... Dus voor gevoel was ik al 5 weken, maar als het hcg niet hoog genoeg is om hem over te laten springen, dan zal ik 4 weken en een paar dagen zijn geweest toen het vruchtje dood ging.

Mijn vraag: Wanneer was bij jullie de test omo wit met in gedachte ongeveer hetzelfde termijn als mij.

Ik weet dat ik een mk heb. Verlies al 5 dagen bloed :(

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Onderzoeken laat ik na de echo van 16 augustus doen. De echo is meer om te kijken of alles leeg is.

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Jaja echt een ellende..

Ik ga het nu laten onderzoeken. Dit is mijn 4e mk in een jaar tijd en allemaal van 7 weken en eronder.

Ben benieuwd wat eruit komt!

9. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik was bijna 6 weken bij m'n eerste mk en dat duurde toen bijna 8 weken voor het hcg onder de 5 was.

Heel veel sterkte meid :(

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dat ziet er inderdaad niet goed uit. Hcg is aan het afnemen en de bloeding is waarschijnlijk een miskraam. Ik zou mij niet zo druk maken om een negatieve test, ik verwacht dat binnen een week het hcg wel uit je lijf is en je test negatief is. Waarschijnlijk krijg je daardoor in je volgende cyclus wat later een eisprong dan normaal, maar dat hoeft niet.

Nogmaals sterkte, goed dat je onderzoek gaat doen. Houd er wel rekening mee dat ze de meeste van die onderzoeken pas kunnen doen als je drie maanden niet zwanger bent geweest. Wij hebben het er destijds op gegokt, ik was na drie maanden niet zwanger dus kon de onderzoeken laten doen, maar er zijn oom veel stellen die tijdelijk stoppen met proberen tot de onderzoeken.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier afgelopen zondag miskraam begonnen dus nu dag 8. Bloedverlies is niet heel veel maar nog wel steeds aanwezig. Net nog bijna knal getest met action... gaat hier dus ook lang duren voordat hcg weg is.

12. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Bij mij was hcg na 1 week uit mijn lichaam... bloedtest gehad

13. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Bedankt voor jullie berichtjes! dan ben ik weer op de hoogte :)

xx

14. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat naar om te lezen meid, veel sterkte!

Bij elke miskraam die ik heb gehad, was het hcg erg snel uit mijn lichaam. Bij de eerste keer (was ik rond de 10 weken) duurde het iets langer, ik geloof een dag of 10-15 na de miskraam. De andere keren was het na een aantal dagen uit mijn lichaam. Bij mij breekt het denk ik net zo snel af, als dat het stijgt.

Nogmaals veel sterkte en een hele dikke knuffel! Ik hoop van harte dat je snel een gezonde zwangerschap in mag gaan!

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He wat verdrietig....
    Sterkte meis!

Deel Deze Pagina