Afscheiding 5 weken zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Naomi11, 16 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi11

Naomi11 Lid

25 jul 2016
    21
    0
    1
    Hallo,

Ik ben 5,5 weken zwanger van ons 2e kindje. 3 maanden geleden heb ik een miskraam gehad bij 8 weken zwangerschap. Nu tijdens deze zwangerschap dus erg onzeker. Ik heb volgende week donderdag mijn eerste afspraak bij de verloskundige, maar nu word ik net wakker met een rare kleur afscheiding. Is het oud bloed ( sorry voor de foto). Ik had enorm veel last van gespannen borsten, ook dit heb ik niet meer sinds gister avond.
    Wie kan mij helpen?

Bijgevoegde bestanden:

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je kunt hier niet heel veel van zeggen. Het is niet echt bloedverlies..
    Kan een restje zijn van innesteling, kan komen na gemeenschap of harde ontlasting, kan ook een schimmeltje zijn. Of gewoon helemaal niks..

Zou iig niet uitgaan van een mk aangezien je geen bloedverlies hebt.

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Ik vind dit er niet uitzien als oud bloed. Zou het misschien sperma kunnen zijn in combinatie met afscheiding? Ik heb zelfs nu nog wel eens dat mijn afscheiding wat dikker is, schijnt normaal te zijn.

Wat betreft je klachten: deze kunnen echt per dag verschillen. In je banner staat trouwens dat je 4,5 week zwanger bent ipv 5,5 week :)

4. Naomi11

Naomi11 Lid

25 jul 2016
    21
    0
    1
    Nee het kan geen sperma zijn, gemeenschap is 1,5 week geleden. Ik heb wel steeds wat last van buikpijn, maar misschien voel ik het ook wel meer omdat ik er op gefocust ben.
    Verder denk ik ook niet aan een schimmel ofzo helemaal geen jeuk.

5. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Maak je geen zorgen! Ik snap dat je heel onzeker bent. Maar ik heb de eerste 9 weken echt bloedverlies gehad en alles zag er elke keer goed uit op de echo. En nu ben ik 12 weken. Afscheiding en bloedverlies zegt niet altijd alles. Probeer het een beetje van je los te laten en vertrouw te hebben in je lichaam en je kleine vrucht.

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Buikpijn of het gevoel dat je menstruatie door gaat breken is heel normaal rond dit termijn. Er speelt zich nu van alles af in je buik. Probeer een beetje te ontspannen, ik weet dat het lastig is maar ik vind je foto echt niet op bloed lijken.

Deel Deze Pagina