Weinig bloedverlies na een vroege miskraam normaal?

Discussie in 'Miskraam' gestart door FoxyDiamond, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    2 dagen geleden heb ik hier ook een berichtje geplaatst over een dreigende miskraam. Helaas heeft het doorgezet en heb ik de afgelopen 2 dagen (rood) bloedverlies gehad met kleine stolsels (zo klein als een druivenpitje) Ik was 5 weken en 2 dagen zwanger.

Het rare is, dat ik helemaal geen bloed in mijn maandverband heb gehad, alleen maar met naar de wc gaan.
    Ik vraag me af of dit normaal is. Het leek een beetje op een menstruatie, ik ben ook nooit echt heftig ongesteld. Krampen en lage rugpijn heb ik maar 1 avond gehad, de dag erna begon het bloedverlies.

De VK zegt dat dit mogelijk is en dat ik pas maandag op echo kan komen. Zijn er meer meiden die maar zo weinig hebben gebloed? Ik heb zo'n idee dat niet alles eruit is namelijk. En nee, ik ben helaas echt niet zwanger meer hoe graag ik het nog zou willen. Al mijn symptomen zijn verdwenen sinds de krampen en rugpijn zondagavond begonnen..

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik raakte best grote stolsels kwijt van zeker 10 cm. Dat was een missed abortion dus met 11 weken erachter gekomen en het vruchtje was al opgelost. Leek wel best op een menstruatie met rugpijn.
    Met 5 weken is het nog allemaal niet zo groot dus zou best kunnen. Ik zou alleen voor de zekerheid nog een maandverband in houden voor als je nog iets zou verliezen.

Sterkte :(

3. Biianccc

Biianccc Lid

14 dec 2014
    71
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb nu precies wat jij omschrijft verloskundige Zegt een vroege mislraam maar ik heb ook alleen met afvegen bloed en geen stolsels te zien. Hellaas krijg ik geen echo ben benieuwd hoe het bij jou afloopt

4. Sofie13

Sofie13 Actief lid

21 sep 2016
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn miskraam van 5 weken is maandag begonnen.
    Ik bloed ook minimaal. Veel minder als bij een menstruatie.
    Dinsdag in het ziekenhuis Hcg laten prikken (vraag niet waarom lang verhaal). Hcg was nog maar 8 en arts zag ook weinig bloed meer in baarmoeder.
    Daarnaast heb ik in november een miskraam gehad met 6 weken waarbij ook zo weinig heb gebloed. Ik heb nog nooit een stolsel gezien, ook geen kleine.
    Maak je dus niet ongerust over hoe hevig de miskraam is.

5. Chiron

Chiron Niet meer actief

Heb afgelopen woensdagnacht een miskraam gehad met 5/ 5.5 week. Heb hier echt vlezig stukken verloren die best groot waren.
    Verder bloed ik wel, maar inderdaad minder hevig als bij een menstruatie, maar voldoende om toch wel goed maandverband te gebruiken.

Ik denk dat het echt heel verschillend is.
    Heb ook echt heel erg krampen gehad de avond voor mijn miskraam, echt miniweeen.

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.838
    113
    Had ik ook hoor, de menstruatie erna was bij mij wel wat meer, alsof t toen pas goed opgeruimd werd ofzo..

7. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Ik raakte alleen een heel klein vruchtzakje kwijt met 5+4 verder helemaal niet veel gebloed ongeveer 2 dagen als een menstruatie

Deel Deze Pagina