Helaas van heel verbaasd na een positieve test, heel happy in het zwangertopic en nu naar heel verdrietig in dit topic... Gister begonnen met oud bloed verlies. Rond 12u vanmiddag werd het nieuw bloed. Om 14u hebben we helaas op de echo gezien dat het met 5 weken gestopt is.. Gewoon even KUT!
Ahh heel kut, heel herkenbaar, ik zit in precies dezelfde situatie, van ‘zwanger worden’ naar ‘ik ben zwanger’ naar ‘miskraam’ Heel veel sterkte!
Bedankt allemaal... Vanaf maandagmiddag dus af en toe met afvegen wat oud bloed. Dinsdagmiddag 1 x helder bloed met afvegen en verder nog niks.. Er was niet veel in mn baarmoeder omdat het al vroeg gestopt was maar dit is waardeloos, komt er nog meer. Waar blijven die "krampen" pff wat een wachten weer.. zaterdag mag ik komen voor echo om te kijken of het schoon is..
Ja dat vond ik ook heel naar, dat wachten! Bij mij kwam het ook heel traag op gang, op za-avond wat krampen en heel minimaal bloedverlies, vanaf wo/do kwam het pas echt op gang. En nu zit ik me af te vragen wanneer het nou eindelijk eens ophoud Sterkte hoor, heel vervelend!
Pff heel naar idd! Hopelijk is het voor ons snel voorbij en kunnen we weer proberen positief door te gaan.. Ik ben er ook gewoon nu wel klaar mee. Ben boos geweest, verdrietig, onmacht gevoeld, van alles.. nu nog verdrietig natuurlijk maar zolang het nog niet klaar is kan je het ook niet afsluiten... Heb jij al afspraak voor de check of het "schoon" is? Ik blijf maar denken: de natuur doet dit niet zomaar, anders was het misschien later gebeurd of was er iets mis met het kindje..
Ik herken helemaal wat je zegt, zolang het nog niet klaar is kun je het niet afsluiten. Ik heb het emotioneel wel afgesloten, omdat het gewoon al weg is, dat is al op de echo gezien, alleen zit ik me nu weer druk te maken over wanneer dat vloeien nu eens stopt In principe hoef ik nu geen controle echo meer, die heb ik min of meer al gehad. Ik moet alleen aan de bel trekken als het vloeien niet minder word of als ik buikpijn/koorts krijg. Ik relativeer ook, beter zo vroeg als later in de zwangerschap, dit overkomt zoveel vrouwen etc. Maar in het moment is het gewoon heel rot. De onzekerheid, de omschakeling.. En nu vind ik het ook nog steeds een beetje vervelend om een zwangere vrouw te zien, omdat ik dat even ook was en nu niet meer.. Maar idd, hopelijk is het snel achter de rug en kunnen we met opgeheven hoofd op naar die positieve test die ons hopelijk wel een mooi kindje brengt!
Helaas ben ik nog steeds niet klaar.. komende week een midweekje weg met zn 3. Volgende week vrijdag of zaterdag weer een echo om te kijken of het dan wel klaar is... Balen dit!
Ahh wat balen! Deze fase is echt naar, ik voel met je mee! Ik hoop dat het snel doorzet en het klaar is, dan je het afsluiten. Bij mij is het bloeden inmiddels ‘gestopt’, heeft toch 2 weken geduurd.. Sterkte meid!